Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaA de către Community Manager
  • 20971 Vizualizări
  • 20 răspunsuri
  • 13 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 2922 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! achizitionare abonament si telefon

Buna ziua, pot sa achizitionez un abonament la oferta, de ex. Smart plus 25 redus la 50% pt 24 luni si apoi sa achizitionez un telefon in rate la oferta?

violeta2 de către Junior
  • 1784 Vizualizări
  • 9 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! telefon cumparat la abonament

Bună ziua. Vreau sa știu dacă cumpăr un telefon pe abonament, si deja plătesc 30 de euro pe luna abonament lunar, cei 30 de euro care apar lângă prețul telefonului se adaugă abonamentului curent de 30 de euro devenind 60 de euro sau plătesc in contin...

inbound4477670360364153807.jpg
Mariana78 de către Începător
  • 1077 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Nu pot face cumparaturi in Magazinul Online!

Buna ziua, De cateva saptamani nu mai pot face cumparaturi in magazinul online. Adaug un produs in cos si cand incerc sa apas butonul "Mergi la detalii livrare", butonul nu este activ si imi apare un banner prin care sunt instiintat ca nu pot cumpara...

MariusLiviu de către Junior entuziast
  • 6090 Vizualizări
  • 37 răspunsuri
  • 37 aprecieri

Soluționat! voucher-ul buy back se poate folosi in magazinul online?

Buna ziua,Doar ce am venit dintr-un magazin Orange ( VIVO Constanta) unde am dorit cateva infirmatii despre un buyback iphone 11 si achizitionarea unui iphone 14 plus si iphone 13. Am ramas surprinsa ( din pacate neplacut) sa mi se spuna ca voucherul...

Mihaela_39 de către Junior entuziast
  • 1728 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Eroare comanda telefon in rate

Incerc sa fac o comanda la un telefon in rate cu prelungire abonament si imi spune la sfarsit ca a survenit o eroare .. oare de ce ? 

Roxana27 de către Junior
  • 2949 Vizualizări
  • 13 răspunsuri
  • 7 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Probleme precomanda magazin online (Xperia 1 V)

Dupa 2 luni de vorbit la telefon si mii si mii de rugaminti,sa nu mai patesc si de data asta ce am mai patit in trecut la prelungirea abonamentului,astazi aflu ca telefonul pe care-l asteptam,nu va mai fi livrat. Comanda a fost anulata,iar de aceasta...

andylupescu de către Junior entuziast
  • 2829 Vizualizări
  • 15 răspunsuri
  • 9 aprecieri

Soluționat! Retur comanda online

Salutare,Se da următoarea speta: acum 2 săptămâni am achiziționat un S23+ 512Gb online, cu prelungire Smart 15 pe 2 ani.Plata telefonului a fost sparta după cum urmeaza: -125€ campanie Hot Summer, -aprox 1800 lei puncte OTY, diferența, aprox 1.400 le...

Chris_t de către Explorator
  • 939 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Soluționat! Voucher HOT150 nu este eligibil

Buna, Doresc sa achizitionez un telefon iPhone 14 care apare cu o reducere de 150Euro, pentru prelungirea abonamentului. Cand adaug voucher-ul la comanda, imi zice ca nu este eligibil. In ce conditii se apica voucherul respectiv? Multumesc!

IM1 de către Începător
  • 1150 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Eroare la plasarea comenzii online

Buna ziua! De o ora ma chinuiesc sa plasez o comanda in magazinul online dar de fiecare data cand dau finalizare comanda intampin aceasta eroare. Oare de ce?(tin sa mentionez ca am un voucher pe care l-am aplicat asupra produselor)

Dariana de către Junior
  • 1661 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 4 aprecieri