la 19-01-2025 03:13 AM
As vrea sa stiu ce solutie sa aleg ptr ai pune in miscare pe cei de la magazinul online 1)anpc,2)sa merg la sediul lor in audienta ,3)sa-i dau in judecata ,4)sa fac o pancarta si sa ma postez in fata unui Orange de pe Mosilor ca sa protestez ,ptr ca nu mai suport atatea minciuni de la acesti incompetenti ai companiei Orange.Am luat un telefon online pe 11 dec. si pe data de 17 i-am facut retur prin apel la serv. clienti , Am primit mesaj ca sa impachetez produsul si sa astept curierul care nu a venit nici pana azi . Am scris la magazin online am trimis toate datele si nimic ,am sunat de 6 ori la Orange si de fiecare data ziceau ca vine curierul in 3 zile , toti aveau aceeasi placa vine in 3 zile,deci nu se poate atata incompetenta,odata au zis ca de la curier alta data ca a gresit nu stiu cine si a anulat returul, apoi ca au nu stiu ce probleme tehnice,deci minciuni si nu mai am rabdare.Telefonul e luat in rate si eu platesc in continuare ratele ,deci nu pot inapoia telefonul decat cum l-am primit prin curier. Voi ce sfat imi dati si daca a mai intampinat cineva astfel de problema.
la 19-01-2025 04:08 AM
Salut,
Returnarea produsului se realizează prin curier.
Modalitatile de solicitare retur sunt:
https://www.orange.ro/termeni-si-conditii/returnarea-produselor/
Poți încerca să faci o solicitare și prin formularul de contact in care sa explici aceasta incompetenta.
https://www.orange.ro/contact/
Poate cineva mai competent va vedea și va lua măsurile necesare.
O zi frumoasa!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor