la 10-01-2025 09:44 PM
Buna seara, am facut si eu azi dimineata o comanda online pentru un telefon, trebuia sa platesc avansul si din motive personale nu am reusit sa platesc iar comanda este in status anulata, cum pot face sa confirm plata si sa fie procesata comanda?
la 10-01-2025 09:58 PM
Salutare!
Dacă este anulată, cred că trebuie reluat procesul de la început.
Încearcă din nou și sper să reușești!
Succes!
10-01-2025 10:04 PM - editat 10-01-2025 10:05 PM
Salut! Am pățit și eu exact la fel acum o lună, nu am reușit să ajung la Easybox, deci nu am putut face plata astfel că mi-a fost anulată comanda. Din păcate eu nu am mai putut comanda același produs, pentru că nu mai exista pe stoc. Încearcă cat de repede din nou, urmând aceiași pași, pentru a nu ieși din stoc produsele tale, sau pentru a nu pierde eventualele reduceri.
Pont: se poate comanda la Easybox Sameday de pe magazinul online, iar in aplicația Sameday se poate prelungi termenul în care produsul poate fi ridicat, doar să folosești aceeași adresă de mail cu care ești înregistrată în contul Orange. Succes!
la 10-01-2025 11:11 PM
Salut,
Daca comanda a fost anulată atunci va trebui sa faci o noua comanda.
Poți contacta magazinul online pentru informații suplimentare prin metodele prezentate in topicul de mai jos:
https://comunitate.orange.ro/t5/magazin-online/contact-magazin-online/
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor