la 17-02-2025 12:00 PM - editat ultima oară la 17-02-2025 12:02 PM de DanielaH
Salut!
A mai patit cineva sa i se amane nejustificat restituirea avansului platit pentru un telefon?
In urma retragerii din contract si a restituirii telefonului, in data de 9 februarie mi s-a comunicat ca a fost finalizat returul comenzii, urmand sa mi se restituie avansul de 1691 lei in contul bancar in 3-5 zile lucratoare, conform cererii trimise inca din 31 ianuarie. Am mai trimis cateva emailuri si mesaje pe chat, pentru ca nu au de gand sa restituie banii, ultimul mesaj din partea lor fiind : "Am solicitat departamentului Financiar urgentarea procesarii cererii dumneavoastra, astfel incat, suma sa fie disponibila in cont in 3-5 zile lucratoare incepand cu 19.02.2025".
la 17-02-2025 12:23 PM
Salutare!
Dacă ai primit acest mesaj, nu prea ai ce să faci decât să aștepti data respectivă.
Sper să se rezolve în termenul anunțat de ei!
Baftă!
la 17-02-2025 12:36 PM
Salut!
Problema e ca am primit acelasi mesaj si saptamana trecuta si de fiecare data mi se avanseaza o alta data. Dupa cum am postat in mesajul initial, data mentionata de ei este 19 februarie, data de la care sa curga 3-5 zile lucratoare, adica sa ajung saptamana viitoare in aceeasi situatie. In acest fel, ei o pot lungi la infinit, saptamanal sa imi dea un astfel de raspuns.
la 17-02-2025 01:18 PM
Le-ai scris din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj?
17-02-2025 01:44 PM - editat 17-02-2025 01:47 PM
Pe email, chat si apel la 300. De acolo nu am trimis, sincer, nu vad rezolvare in situatia in care la fiecare mesaj ei dau o alta data pentru retur. Cel putin pe asistentul virtual, dupa ce a raspuns ca ma transpera la un consultant pentru ca e nevoie de asistenta dedicata, nu mi-a mai raspuns nimeni, doar robotul ma intreba periodic daca doresc sa continui conversatia si atat.
17-02-2025 01:48 PM - editat 17-02-2025 01:49 PM
Ar trebui să se rezolve atunci. Sper să fie acea dată specificată ca și reper ultima! Ideea este că din secțiunea Contact primești automat număr de înregistrare pentru sesizare pe email.
Baftă!
la 17-02-2025 04:20 PM
Salut, @turner!
Sunt, într-adevăr, niște întârzieri la restituirea avansurilor. Colegii noștri de la departamentul tehnic lucrează la remedierea acestei situații.
Mulțumim pentru înțelegere.
la 17-02-2025 04:57 PM
Ați avut vreo întârziere din partea mea la încasarea avansului?
Îmi spui acum de cei de la tehnic, iar în mesajele voastre ati scris de cei de la financiar. E doar o tehnică de a nu restitui avansul ca să rămână banii la dispoziția voastră în contul de plată.
O să lămurească cei de la protecția consumatorului în urma sesizării mele de astăzi, impertinenta asta trebuie taxată cumva.
la 17-02-2025 07:52 PM
In mod normal ar trebui să plătească penalități pentru întârziere așa cum se întâmplă când nu îți plătești factura la timp.🙂
Scuzele...... (nu prea ajuta).
la 17-02-2025 08:25 PM
Ai perfectă dreptate. Eu am plătit de peste o lună și ei invocă motive puerile, că sunt ocupați etc. Ca să nu mai spun că l-a multe din mesaje nici nu răspund.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor