YOXO
Tot ce ai nevoie să știi despre abonamentul tău digital, la preț minimal
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Soluționat! Schimbare titular abonament Yoxo !

Bună seara! Am trecut recent de la abonamentul fan8 la abonamentul Yoxo! De menționat că nu am putut trece decât pe numele meu din cauza CNP ului deja existent! Știe cineva cum procedez acum să-l pasez în administrarea soției ?! Adică pe numele ei, s...

Eugen_Dutcă de către Junior entuziast
  • 47 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 4 aprecieri

YOXO m-a taxat de doua ori si inca apare abonamentul neplatit

Salutare la toata lumea, asa cum am zis si in titlu, astazi este ziua de plata pt mine la yoxo, dintr un motiv sau altul am fost taxat de doua ori valoarea, si inca apare mesaj ca abonamentul nu este platit si am intrat in perioada de gratie, pe mess...

Livra de către Junior entuziast
  • 35 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Schimbare email Yoxo

Mi-e foarte greu sa cred ceea ce se intampla. Dar se pare ca e adevarat.Conform celor spuse aici, https://www.yoxo.ro/help/pot-schimba-adresa-email-asociata-contului-yoxo/adresa de email se poate schimba usor.Lucru complet neadevarat. Am fost indruma...

hellomoto de către Începător
  • 79 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 1 aprecieri

A mai întâmpinat cineva probleme cu aplicatia yoxo de curand?

Buna! A mai întâmpinat cineva probleme cu aplicatia yoxo de curand? Reusesc sa intru doar in cont si daca vreau sa schimb optiunea aleasa nu reusesc, pentru ca nu am unde sa intru. De pe site nu pot sa schimb nimic. Am si instalat si reinstalat aplic...

Ramona25 de către Începător
  • 94 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Nu îmi funcționează aplicația YOXO

Buna ziua! Mi.am achiziționat iPhone, și nu îmi funcționează aplicația YOXO. Am descărcat.o, mi.am băgat datele și m.am logat, doar ca nu îmi intra in meniul principal unde îmi apare cât trafic de date mai am și așa mai departe

Nicu20 de către Începător
  • 50 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Problemă retragere plată factură de 2 ori

Salutare, acum câteva zile m-am trezit cu un mesaj că nu s-a efectuat plata facturii yoxo. Am intrat în aplicație și arăta că neplatită ultima factură, am încercat să o plătesc din nou dar tot așa arăta. Am zis că au ceva probleme și se va rezolva. I...

Marcel-ot de către Începător
  • 57 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! yoxo in roaming non-see

Salutare!Am o intrebare la care nu reusesc sa primesc un raspuns clar. In situatia in care merg intr-o tara din afara SEE si am activ pe cont optiunea de Credit Numere cu tarife speciale, imi va merge telefonul?Trebuie sa activez Roaming-ul separat? ...

Andrei7777 de către Începător
  • 99 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 6 aprecieri

Ați întâmpinat probleme cu aplicația Yoxo?

Din cauza majorărilor făcute luna trecută și a faptului că inițial angajații Orange nu au vrut să negociem păstrarea aceluiași plan tarifar, am trecut toate abonamentele de pe numele mamei pe pre pay. Încă nu suntem deciși daca să păstrăm numerele la...

Miha_Z de către Campion
  • 468 Vizualizări
  • 13 răspunsuri
  • 16 aprecieri