Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Nou în Magazinul Online Orange: Comparați cu ușurință telefoanele preferate

În Magazinul Online Orange puteți acum compara rapid și eficient până la 3 sau 4 telefoane simultan (în funcție de dimensiunea ecranului). Noua funcționalitate este disponibilă atât în pagina de categorie, cât și în pagina fiecărui produs. Pașii sun...

GeorgianaD_2-1749124019922.png GeorgianaD_3-1749124059080.jpeg GeorgianaD_4-1749124130993.jpeg
GeorgianaD de către Ex Moderator
  • 3716 Vizualizări
  • 17 răspunsuri
  • 35 aprecieri

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaA de către Ex Community Manager
  • 29334 Vizualizări
  • 25 răspunsuri
  • 14 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 7901 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

În cat timp ajunge comanda

Am făcut prelungire la abonament și am comandat și un iPhone 17 pe 22 decembrie, comanda apare confirmată dar apare și în procesare . Vreo idee când ar putea ajunge ? 

balumrr de către Vizitator
  • 70 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Eroare magazin online

Nu pot întra deloc pe www.orange.ro,imi spune pagina nu funcționează și sa contactez proprietarul site-ului

Elena_33 de către Junior entuziast
  • 2447 Vizualizări
  • 10 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Nu cumpărați nimic din webshop-ul Orange!

Recent am achiziționat un iPhone 13 Pro, iar telefonul a sosit defect din start. Fiind în garanție, l-am trimis la service. După 17 zile mi l-au trimis înapoi fără să fie reparat, iar pentru că în acel moment nu mai funcționa deloc, am solicitat ramb...

David5 de către Începător
  • 404 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Retur produse

Salut!Am cumpărat de pe site un telefon care nu îmi place, în realitate, la fel de mult ca și cel pe care îl aveam înainte din punctul de vedere al imaginii. Am activat opțiunea ”returnare produse” de pe site. Am primit email prin care mi s-a confirm...

Sun de către Junior entuziast
  • 777 Vizualizări
  • 10 răspunsuri
  • 3 aprecieri

[Rezolvat] problema retur magazin online

Bună ziua tuturor, Este pentru prima dată când postez aici și sper să primesc un sfat din partea comunității, deoarece mă confrunt cu o situație complicată legată de un retur. Pe 3 noiembrie am inițiat returul pentru un telefon iPhone 17 Lavender 256...

andreeadragomir de către Junior entuziast
  • 994 Vizualizări
  • 24 răspunsuri
  • 20 aprecieri

activare abonament nou online numar nou

buna seara, am.nevoie de ajutor. Am facut un abonament nou online Fun cu numar nou. Azi a ajuns cardul multisim l-am pus in telefon, dar nu vede numarul. Apare date mobile Orange dar nu pot face apeluri, nu este in retea.Ma poate ajuta cineva rapid? ...

teodoraf11 de către Începător
  • 373 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaA de către Ex Community Manager
  • 29334 Vizualizări
  • 25 răspunsuri
  • 14 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Nu pot face cumparaturi in Magazinul Online!

Buna ziua, De cateva saptamani nu mai pot face cumparaturi in magazinul online. Adaug un produs in cos si cand incerc sa apas butonul "Mergi la detalii livrare", butonul nu este activ si imi apare un banner prin care sunt instiintat ca nu pot cumpara...

MariusLiviu de către Explorator
  • 13557 Vizualizări
  • 46 răspunsuri
  • 38 aprecieri

Orange a dezactivat codurile de 10 Euro?

a comandat cineva recent ieri sau azi din magazin online cu cele 3 coduri Orange?  nu ma lasa nici un cod să introduc.. spune invalid expirat..  am am încercat  3 de la un coleg de aici de le comunitate.. și unul l-am avut eu toate la fel...Reducere:...

SoN_GoKu de către Junior
  • 559 Vizualizări
  • 9 răspunsuri
  • 6 aprecieri

Comanda online

Buna dimineata! Am o comanda online de vineri data si nici macar azi nu apare la curier! Ce se intampla? 

Aaaaa2121 de către Începător
  • 556 Vizualizări
  • 9 răspunsuri
  • 5 aprecieri