Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaA de către Community Manager
  • 22781 Vizualizări
  • 20 răspunsuri
  • 13 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 3698 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Livrare comanda online

SalutareAm plasat o comanda prin intermediul magazinului online in data de 06.11.2024. Nici astazi in 26.11.2024 cei de la Orange nu sunt in stare sa imi ofere un termen de livrare clar. Doar ca au o eroare tehnica in sistem si ca se va repara in cel...

AdiGhergari de către Junior
  • 231 Vizualizări
  • 13 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Eroare voucher blackfriday 2024

salut am o problema, deja semnalata de 2 zile (luni) la orange cu utilizarea unui voucher la achizitia unui telefon cu prelungire abonament. Nici un raspuns, cu toate ca zic ca in 48 h primesc raspuns; asa spune mesajul automat primit. Am sunat si la...

Reclamatie ANCOM si ANPC

Buna ziua, la ce adrese pot sa fac reclamatie la orange pentru comenzi nelivrate si oferte mincinoase de blackfriday?In data de 07.11.2024 am trimis o comanda  in magazin online cu numarul 3061613 pentru achizitia a 2 telefoane Iphone 13 si prelungir...

Danut83 de către Junior
  • 146 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Nu reusesc sa finalizez o cerere de portare in magazinul online

Buna Nu reusesc sa finalizez o cerere de portare in magazinul online... Ieri nu mergea scanarea documentelor, azi ajung la sfarsitul procesului de portare, dar nu pot sa-l finalizez ( butonul de validare nu e activ) desi am efectuat corect toti pasii...

slaghe de către Junior
  • 319 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Eroare magazin online

Nu pot întra deloc pe www.orange.ro,imi spune pagina nu funcționează și sa contactez proprietarul site-ului

Elena_33 de către Junior entuziast
  • 313 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 2 aprecieri

hotie marca orange

Hotie marca Orange.Am comandat de BF niste produse din magazinul online. Am bifat plata la curier deoarece am facut o a doua comanda prima nu am reusit sa o platesc online deoarece nu se procesa cererea. Pentru a nu pierde produsul am bifat plata la ...

joyau234 de către Începător
  • 234 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 2 aprecieri