Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaA de către Community Manager
  • 21137 Vizualizări
  • 20 răspunsuri
  • 13 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 2971 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Cod orange din pinata nevalabil in magazinul orange

Surprinzător orange oferă coduri orange prin pinate nevalabile in magazin. Am introdus codul de reducere pentru achiziționarea unui încarcator honor de 66w si am avut o surpriză neplăcută......codul nu este valabil pentru acest produs. Ați mai întâln...

IulianSava de către Junior
  • 394 Vizualizări
  • 18 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Telefon la abonament cu plata la curier

Buna ziua,am făcut o comanda și acum am văzut că trebuie sa plătesc la Curier 35 de milioane și cv dar eu am ales pe abonament chiar trebuie sa plătesc la curier 35 de milioane și cv sau așa arată la abonament?  

Screenshot_20240627_082311.jpg
_KGRO666_ de către Junior
  • 337 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 6 aprecieri

Soluționat! Comenzile din magazinul online

Am avut proasta inspirație sa comand online un produs de pe magazin, dupa 7 zile, nici acum coletul nu a plecat de la magazin online. Chiar atâta flux mare de comenzi are orange? Mai mare chiar si de black Friday, sau pur si simplu li se rupe de come...

Ionciuca8 de către Junior entuziast
  • 2270 Vizualizări
  • 19 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Comanda online - eroare Honor 200 pro la precomanda

Bună seara,  Ajutați-mă va rog cu mică problema. Doresc să îmi iau un Honor 200 pro la precomanda, cu modificarea abonamentului, cu plata în rate pe  factura. Se acorda o reducere de 150€ cu voucherul LANSAREHONOR150. Însă în momentul în care îl intr...

Screenshot_20240618_232800_com.android.chrome.jpg Screenshot_20240618_232807_com.android.chrome.jpg
Antonescu de către Explorator entuziast
  • 631 Vizualizări
  • 14 răspunsuri
  • 14 aprecieri

cos magazin online

Aveam un telefon lasat in cos sa vad ce reducere se da la punctele oty. Dupa 10 zile accesez iar aplicatia si imi da eroare la incarcarea cosului de cumparaturi. A mai patit careva?

Viocat de către Senior certificat
  • 322 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Probleme portare

De ce mi s-a respins cererea de portare? Si ce inseamna probleme flux portare?

Crisss123 de către Începător
  • 384 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! Punctele nu se aplică de 3 ori la comanda online

     De ce nu mi-se aplica de 3x punctele la comanda , presupun ca este o eroare sau ceva ? m-aș aplica valoare punctelor cum as cumpara din magazin fizic , dar eu cumpăr online . De ce ? 

DanielaH_0-1710227665599.png IMG_1983.png
Ovidiu_15 de către Începător
  • 657 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 4 aprecieri