YOXO
Tot ce ai nevoie să știi despre abonamentul tău digital, la preț minimal
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Compatibilități și incompatibilități servicii YOXO

Salut! Și acest topic se dorește a fi un mini-ghid pentru utilizatorii noi YOXO. De ce? Pentru că YOXO . Vom lista mai jos atât serviciile care sunt incluse în pachetele YOXO cât și cele cu care aceste abonamente nu sunt compatibile:  Servicii/ func...

DanielaH_0-1689666655005.png
DanielaH de către Moderator
  • 1782 Vizualizări
  • 24 răspunsuri
  • 43 aprecieri

Nou de la YOXO! Noi planuri tarifare începând din 15 iunie!

Salut tuturor! Din nou vești bune de la YOXO. De astăzi, 15 iunie 2023,  YOXO îmbracă haine noi și vine cu un portofoliu nou de abonamente. Noile planuri tarifare Yoxo sunt: YOXO 9 lei (10 GB incluși)YOXO 19 lei (60 GB incluși)YOXO 39 lei (160 GB inc...

DanielaH_0-1686836837114.png
DanielaH de către Moderator
  • 2406 Vizualizări
  • 27 răspunsuri
  • 55 aprecieri

Ești nou la YOXO? Iată ce trebuie să știi!

Salut! Ne dorim ca acest topic să fie un fel de ghid pentru toți abonații noi Yoxo, indiferent din ce rețea de telefonie mobilă provin. Dacă aveți și voi completări, ele vor fi foarte binevenite și vă rugăm să le postați mai jos în rubrica de comenta...

DanielaH de către Moderator
  • 1718 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Mic ghid despre plăți pentru clienții YOXO

Salut! În cazul în care aveți probleme cu efectuarea plăților și ați ajuns în perioada de grație, iată câtiva pași care vă vor ajuta să fiți la zi cu plata: asigurați-vă că aveți bani suficienți pe cardul introdus în aplicația YOXO și că acesta este ...

DanielaH_1-1681212576575.jpeg DanielaH_2-1681212611608.jpeg DanielaH_3-1681212683103.jpeg
DanielaH de către Moderator
  • 1159 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 10 aprecieri

Eroare de sistem la activare Yoxo

Pentru cei care doriti sa va activati Yoxo, ganditi-va de doua ori inainte sa o faceti!Am incercat sa activez un abonament Yoxo, si desi plata a reusit, banii au fost luati in cont, abonamentul nu este inca activ, aplicatia spune ca este o eroare de ...

Stela_2 de către Junior
  • 2006 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 7 aprecieri

Soluționat! Portare yoxo/ firma fara a merge in sediu

Se poate sa portez un numar prin yoxo pe persoana fizica si dupa sa il trec online la un abonament normal pe firma? nu am timp sa merg in sediu.

david_s771 de către Junior
  • 327 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Nu mai primesc sms-uri de la banci dupa portare

Buna ziua! Dupa portare nu mai primesc sms-uri de la banci. Pot sa trimit, pot sa receptionez de la alte persoane, dar sms-urile trimise de banci nu ajung la mine. Pana la portare le primeam fara probleme. Centrul de mesaje este +40744946000. A mai a...

niccl de către Începător
  • 3895 Vizualizări
  • 13 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Soluționat! Imposibilitate login in Yoxo dupa delogare

Buna ziua,Saptamana trecuta am fost delogat din aplicatia Yoxo si acum nu ma mai pot reloga.Am incercat sa resetez parola, sa reinstalez aplicatia, nu merge nimic. Ce pot face?

adidum de către Junior
  • 966 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Probleme cu 5G Yoxo

Salutare! Sunt in Bucuresti, si am decis sa imi fac un YOXO pentru a testa reteaua 5G. Am migrat o cartela prepay la abonamentul cu 150 GB, care are acces la 5G. Ma aflu in raza de acoperire, insa telefonul prinde maxim 4G+, accesul la 5G fiind restr...

cezar98 de către Junior entuziast
  • 1038 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Activare abonament eșuat dar cu banii luați

Tocmai am vrut sa îmi activez esim, am pus datele cardului, bani pe card am avut, cardul are și serviciul de plăti online activ, dar nu apare în sistem la yoxo. Mi sau tras de doua ori banii dar serviciul nu este activ, îmi apare ca activarea aboname...

Ionciuca8 de către Junior entuziast
  • 610 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Recuperare Cont yoxo

Am recuperat contul dar tot nu mă lasă să intru în aplicația yoxoAm nr suspendat și nu pot suna la asistență Ce pot sa fac?

azteroth de către Începător
  • 1020 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Activare 5G Yoxo

Buna ziua!Detin un Samsung Galaxy S21FE 5G. Ieri mi-am cumparat abonamentul de 150GB 5G de la Yoxo, am configurat setarile noi pt internet si ma aflu in zona de acoperire 5G, insa prind doar 4G+. Am inteles ca trebuie sa activez 5G prin a suna la 300...

S20_SNAPDRAGON_ de către Junior entuziast
  • 1782 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Soluționat! Am avut un abonament yoxo si numarul mi-a fost inchis

Buna ziua, numele meu este Anamaria. Am avut un abonament yoxo si nu am reusit sa fac plata ca urmare numarul mi-a fost inchis. As dori sa stiu daca pot sa imi recapat numarul inapoi pentru ca il am de foarte mult timp! Numarul de telefon este 0755.x...