YOXO
Tot ce ai nevoie să știi despre abonamentul tău digital, la preț minimal
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

La toate abonamentele YOXO ai 5G+ toată vara!

Salut! Avem o veste pentru voi! De astăzi și până la finalul verii (31.08.2024) toți clienții YOXO au acces la 5G+. Ce este de făcut?  Să aveți un telefon compatibil cu rețeaua 5G;Să aveți setat telefonul să folosească rețeaua 5G;Să fiți în aria de a...

MihaelaA_0-1718797000684.png
MihaelaA de către Community Manager
  • 760 Vizualizări
  • 12 răspunsuri
  • 24 aprecieri

eSIM direct din aplicatia YOXO!

Salutare tuturor!Vesti bune la orizont. Azi am primit o actualizare pentru aplicatia YOXO cu urmatoarea descriere:”Asteptarea a luat sfârsit!De acum poti solicita un eSIM pentru abonamentul tău YOXO direct din aplicatie, fãra sã mai mergi într-un mag...

András de către Explorator
  • 1734 Vizualizări
  • 9 răspunsuri
  • 10 aprecieri

Compatibilități și incompatibilități servicii YOXO

Salut! Și acest topic se dorește a fi un mini-ghid pentru utilizatorii noi YOXO. De ce? Pentru că YOXO . Vom lista mai jos atât serviciile care sunt incluse în pachetele YOXO cât și cele cu care aceste abonamente nu sunt compatibile:  Servicii/ func...

DanielaH_0-1689666655005.png
DanielaH de către Moderator
  • 5345 Vizualizări
  • 41 răspunsuri
  • 56 aprecieri

Ești nou la YOXO? Iată ce trebuie să știi!

Salut! Ne dorim ca acest topic să fie un fel de ghid pentru toți abonații noi Yoxo, indiferent din ce rețea de telefonie mobilă provin. Dacă aveți și voi completări, ele vor fi foarte binevenite și vă rugăm să le postați mai jos în rubrica de comenta...

DanielaH de către Moderator
  • 3191 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Mic ghid despre plăți pentru clienții YOXO

Salut! În cazul în care aveți probleme cu efectuarea plăților și ați ajuns în perioada de grație, iată câtiva pași care vă vor ajuta să fiți la zi cu plata: asigurați-vă că aveți bani suficienți pe cardul introdus în aplicația YOXO și că acesta este ...

DanielaH_1-1681212576575.jpeg DanielaH_2-1681212611608.jpeg DanielaH_3-1681212683103.jpeg
DanielaH de către Moderator
  • 3012 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Problema 5G la Yoxo

Salutare,  Am trecut de la Orange Prepay la Yoxo, dar nu functioneaza 5G, sta doar pe 4G, am scris despre problema pe chat in aplicatia Yoxo, dar fara raspuns. Este oare o metoda mai rapida de contact?

vladza de către Junior
  • 1549 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Pot sa ma portez de la OROC la YOXO

Pot sa ma portez de la OROC la YOXO, daca nu am luat nimic de la ei cu exceptia serviciilor. Mai pe scurt mai e chestia aia cu liberi de contract la OROC sau nu?

HancuLuca de către Junior
  • 1991 Vizualizări
  • 18 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Aplicatia nu vede abonamentul yoxo

Am fost delogat de pe yoxo si acum cand ma conectez inapoi vede contul dar imi zice sa configurez un abonament, insa eu am unul activ deja, si daca incerc sa configurez un abonament nou el stie ca am deja unul activ, deci de ce nu ma lasa sa imi admi...

Actcristi24 de către Începător
  • 1012 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Scamatoria Yoxo?

Yoxo sunt servicii furnizate de Orange Romania SA, in ciuda reprezantarii lor inselatoare in publicitate, cum ca ar fi o organizatie distincta.In consecinta, portarea nu este posibila intre orange si yoxo.Mai departe, printr-o scamatorie tehnica, Yox...

ana18 de către Junior entuziast
  • 7394 Vizualizări
  • 59 răspunsuri
  • 27 aprecieri

Cum setez un număr de contact principal pentru notificări la Yoxo?

Salut! Din 10 august avem o nouă funcționalitate pentru clienții Yoxo. Ea se adresează celor care gestionează din același cont mai multe numere (al părinților, copiilor sau altor persoane apropiate). Noua opțiune permite setarea unui număr principal ...

DanielaH_0-1692003957454.jpeg DanielaH_1-1692003957457.jpeg DanielaH_2-1692003957461.jpeg
DanielaH de către Moderator
  • 861 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 12 aprecieri

eroare scanare pasaport

Bună ziua, sunt străin și încerc să-mi scanez pașaportul. În prezent am un număr Orange obținut în România acum 5 ani, în prepaid și în aplicația Yoxo îmi spune că a fost o eroare la scanarea pașaportului. Am încercat cu permisul meu de sedere fără s...

afalconr de către Junior
  • 2260 Vizualizări
  • 11 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! Portare Yoxo din SUA

Salut! Vreau să portez pe Yoxo, un abonament ce a expirat la Orange, de principiu îmi este necesar doar un SMS pentru primirea codului de activare Yoxo. Aveți idee dacă se poate cumpăra credit doar pentru un SMS sau ce alte opțiuni ar exista? Mulțume...

Emi01 de către Junior
  • 3850 Vizualizări
  • 16 răspunsuri
  • 12 aprecieri