la 22-08-2023 04:10 PM
Pot sa ma portez de la OROC la YOXO, daca nu am luat nimic de la ei cu exceptia serviciilor. Mai pe scurt mai e chestia aia cu liberi de contract la OROC sau nu?
22-08-2023 04:18 PM - editat 22-08-2023 04:19 PM
Salut Luca,
Bine ai venit in Comunitate! :))
Mmmm...nu stiu la ce te referi prin liber de contract. Ai un abonament la OROC (fost Telekom Fix)? Mai esti in perioada minima contractuala?
Ca idee, poti sa reziliezi contractul. Daaar...in functie de cand reziliezi, daca mai esti sau nu in perioada minima contractuala, si daca ai beneficiat de ceva reduceri pe parcursul acelei perioade, e posibil sa ai de achitat niste despagubiri.
Oricum ar fi, ca sa treci la Yoxo, personal ti-as recomanda sa faci o escala la Orange Prepay intai, dupa care, de acolo, in Yoxo.
Ca o nota personala, eu nu ti-as recomanda Yoxo. Mai degraba Prepay (mai ales daca decizi sa treci prin Prepay oricum). Dar...e alegerea ta, binenteles. 🙂
22-08-2023 04:20 PM - editat 22-08-2023 04:21 PM
Ma ideea e ca imi place ideea de Yoxo, ma gandii si la PrePay, dar ideea e ca nu vreau sa pierd numarul de telefon, in timpul portarii, ca e numarul bunicii, like memories. Nu am avut nicio oferta si nimic, cel putin pe numarul care il mut pe yoxo.
22-08-2023 04:25 PM - editat 22-08-2023 04:28 PM
Pai...n-ai avea de ce sa pierzi numarul. Pana la urma, asta e rostul portarii. Portare nu inseamna doar pe abonament. Portare poate sa fie si pe Prepay. Fie de pe abonament pe prepay, fie de pe prepay pe prepay. La portare nu esti conditionat sa alegi abonament. Dar te inteleg perfect.
Ziceam doar sa o faci cu escala la Prepay, din doua motive:
la 22-08-2023 04:34 PM
da intrebai si pe email la ei, astept si de la ei raspuns is am sa vad
la 22-08-2023 04:51 PM
Muica, se facu zaibaru'?
Da, poti sa faci portare de la OROC (fostul Telekom) in Yoxo. Juridic, sunt companii diferite. Doar sa nu mai fi sub perioada minima contractuala (eviti penalizarile de incetare anticipata).
la 22-08-2023 05:04 PM
nu stiu, daca mai iau astia neaparat aia cu penalizarea, ca ma dusai la oroc fizic si mi-au zis ca nu ai treaba nici cu penalizari nici cu nimic, daca nu ai echipamente sau discounturi la noi
la 22-08-2023 05:05 PM
da mai cer o a doua opinie sa nu mor prost inainte sa fac ceva
22-08-2023 05:06 PM - editat 22-08-2023 05:10 PM
Da, cuvantul magic aici fiind "daca".
Dar...de multe ori, ai reducere la abonament sau/si la echipamente. Daca nu ai echipamente sau telefoane, atunci ramane doar eventual reducerea de la abonament. Daca nu ai avut reducere nici acolo, atunci da, nu ai nimic de achitat.
la 22-08-2023 05:07 PM
nu am nici reduceri cel putin pe numarul si abonamentul numarului pe care le mut, ca am pachetul 5g full price pe el si de aia vreau sa ma mut pe yoxo
la 22-08-2023 05:11 PM
Teoretic ar trebui sa fie ok, in cazul asta. Practic...presupun ca o sa vezi la momentul respectiv. :))
Si eu sper sa nu ai surprize. Pentru ca genul asta nu se incadreaza la cele placute. 🙂
la 22-08-2023 05:16 PM
da am smart plus 15 si e fix pretul si de pe factura, deci nu am nicio reducere aplicata pe linia mea, verificai amu
la 22-08-2023 08:15 PM
Doar ca exemplu, mai sunt reduceri aplicate in prima parte a perioadei contractuale. De exemplu, in primul an.
Dar daca si acolo e "full price", atunci ar trebui sa fie ok. 🙂
la 22-08-2023 08:24 PM
daca erau, erau doar cand am facut cu telekomul si atat, ca oferte nu primii, ca am fost angajat la vanzari cat a fost transferul de la telekom la oroc si eu imi facui contractul cu bucuresti-ul si nu aveam oferte valide pentru mine
la 22-08-2023 05:08 PM
si oricum intrebam mai mult sa stiu daca nu sunt complicatii ca am lucrat la orange ca vanzari le intorc aceeasi carte care o folosesc si ei la clienti, cu legea ANCOM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor