anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Aplicatia nu vede abonamentul yoxo

Actcristi24
Începător

Am fost delogat de pe yoxo si acum cand ma conectez inapoi vede contul dar imi zice sa configurez un abonament, insa eu am unul activ deja, si daca incerc sa configurez un abonament nou el stie ca am deja unul activ, deci de ce nu ma lasa sa imi administrez abonamentul in cont?? Nu pot face absolut nimic, nici sa anulez nici sa iau alte optiuni nimic. Si din cate am inteles nu is singura persoana, deci ce pot face?

 

3 Răspunsuri 3

RafaHelper
#StarMember

Salut @Actcristi24

Problema ta necesita o analiza detaliata asupra contului, iar pentru asta trebuie sa contactezi suportul YOXO printr-o varianta de mai jos.

Dacă ai nevoie de suport în legătură cu abonamentul sau contul tău YOXO, poți intra în contact cu un operator relații clienți prin una dintre modalitățile de mai jos:

Prin Chat - Messenger, din aplicația mobilă YOXO:

  • Asigură-te că ești logat în contul tău pentru a putea intra în legătură cu un operator call center
  • Programul este de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00
  • Poți lăsa un mesaj și în afara acelui interval dar ți se va răspunde în orele de program
  • Acest serviciu este gratuit deoarece nu ești taxat pentru traficul internet făcut în aplicația YOXO (o poți folosi chiar dacă nu mai ai MB internet disponibili) 

Prin apel la Serviciul clienți:

  • La numărul 300 - dacă suni de pe un număr YOXO. Trebuie să ai credit la dispoziție deoarece întregul apel se taxează cu 0.05 euro/min, TVA inclus
  • La numărul 0374.300.300 - de pe orice număr de telefon, tarif normal
  • Programul este de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00

Va trebui sa ai răbdare pana se va soluționa problema ta.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Pana de curand a mers ok? S-a modificat ceva?

Mai poti incerca eventual si o reinstalare a aplicatiei. Din punctul meu de vedere, pare o problema de aplicatie sau de server. Dar...ar trebui testat pentru confirmare. 🙂

Client Orange

DanielaH
Moderator

Cristi, s-a rezolvat situația cu aplicația?