anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Urgent! Mi-am uitat parola și mailul de la YOXO

Danielaaaaq
Junior

Bună, mi-am uitat parola și mailul de la YOXO, am nevoie urgent să-mi iau internet pt ca nu mai am și nu pot. Cum pot alfa mailul și parola? Cum îmi pot recupera contul? Mulțumesc!! 

1 Soluţie acceptată‚

Da, s-a rezolvat. Era problema de la email . Mulțumesc!

Vizualizare soluţie în postul original

18 Răspunsuri 18

arsradu
#StarMember

Salut,

Poti incerca folosind acest link: https://www.orange.ro/accounts/start-reset-password.

Avem un topic similar aici.

Client Orange

Degeaba . Am resetat parola , iar acum daca intru in aplicatie cu datele deja existente, cau un client deja existent , imi apare interfata ca si cum abia m-am inregistrat ca un client nou...

Mmmm... ok. Aia nu stiu de la ce ar putea sa fie.

Dar, ce iti pot recomanda, acum ca ai un cont, si ai reusit sa intri in el, este sa iei legatura cu un consultant pe chat-ul din aplicatia Yoxo.

Vezi daca reusesc sa faca ei ceva pe partea lor. Daca nu, te asteptam cu noutati. Vedem ce se poate face pe mai departe.

Client Orange

am incercat , nu au raspuns pe messenger-ul din aplicatie

Nu au raspuns...inca, banuiesc. O sa raspunda. 🙂 Cand raspund, vedem ce zic, si daca pot face ceva. Sau, dupa cum zicea si DanielaH mai sus, eventual poti merge pe varianta asta.

Stiu ca pe chat nu se raspunde instant. Depinde si de cat de multi clienti sunt in acel moment. De-aia zic...un pic de rabdare eventual.

Client Orange

da, astept..oricum nu am de ales :))

@Danielaaaaq, putem ruga și noi colegii de la Yoxo să verifice situația ta. Ne poți oferi, te rog, numărul de telefon în mesaj privat?

v-am trimis nr in privat. multumesc !

Mulțumesc mult. Colegii au nevoie și de adresa de e-mail cu care încerci resetarea. Te rog mult trimite-mi-o și pe ea. 

am trimis-o tot in privat

Anonim
Neaplicabil

Din păcate pentru a reseta parola trebuie să știi mailul folosit la crearea contului sau numărul de telefon.

Trebuie sa ai acces la email sau la numărul de telefon.

https://www.orange.ro/accounts/start-reset-password 

https://www.yoxo.ro/help/de-ce-nu-ma-pot-loga-in-aplicatia-yoxo/ 

Anca07
#StarMember

Buna @Danielaaaaq 

Ai reusit sa resetezi parola contului?

Zi faina!❄️🌞

Buna! Am reusit doar parola de la Orange sa o resetez . Am reinstalat aplicatia YOXO , ma lasa sa ma loghez cu aceleasi date , dar ca si cum ar fi un nou cont...

Solina7
Explorator

Conversația cu operatorii yoxo nu este instanta, poate dura și 30-60 minute până vei primi un răspuns.

Ai avut mai multe conturi yoxo?