la 27-09-2020 10:35 PM
la 27-09-2020 10:40 PM
la 27-09-2020 11:21 PM
la 27-09-2020 11:43 PM
la 27-09-2020 11:51 PM
la 28-09-2020 12:00 AM
la 28-09-2020 12:04 AM
la 28-09-2020 01:57 AM
la 28-09-2020 08:50 AM
la 28-09-2020 09:09 AM
la 28-09-2020 12:50 PM
la 06-01-2021 04:32 PM
la 02-11-2021 07:26 PM
la 26-07-2023 07:28 AM
Eu am aceleasi probleme. Nu există posibilitatea să ai parte de asistență dacă esti abonat nou .
1. Nu ai cod abonat
2. Pe contract nu este un cod de abonat
3. Am mers la un magazin orange să obțin un cod abonat
4. Codul de abonat este incorect. Probabil o să fie corect după prima factură.
5. Nu detin decat serviciile de internet, nu am tel orange asa că nu am acces la nimic.
6. Am trimis o sesizare (mail), nimeni nu raspunde.
Jalnic!
la 26-07-2023 09:17 AM
Gelu, înțeleg că deții un abonament Yoxo? Serviciile fixe sunt de la Orange sau de la Orange Romania Communications?
Poți apela serviciul clienți de pe orice număr la 0374300300.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor