Salut,
Se pare ca in configurarea abonamentului Yoxo, nu s-a tinut cont de accesul la posibilitatea de a sesiza deranjamente tehnice pentru abonatii care utilizeaza si serviciile fixe CATV, internet sau Orange Money.
Este firesc ca accesul la Serviciul Clienti Yoxo sa fie contracost prin apel la 300 sau gratuit prin intermediul chat-ului - este o informatie publica si pe care mi-am asumat-o cand am ales Yoxo.
Ce nu inteleg insa este de ce atunci cand apelez 300 nu pot intra in legatura cu un operator Orange Money sau un operator care sa imi poata inregistra eventualele deranjamente tehnice ale serviciilor CATV si internet fix.
Cazul meu, sunt abonat Yoxo, dar si abonat CATV si internet fix, precum si utilizator Orange Money.
Pentru aceste servicii, potrivit termenilor si conditiilor aflate acum in vigoare, Orange asigura clientilor posibilitatea reclamarii unor deranjamente tehnice prin apel gratuit la serviciul unic 300.
Mai mult, potrivit reglementarilor ANCOM, operatorii sunt obligati sa ofere clientilor acces gratuit la serviciul de deranjamente. Atentie, nu ma refer la serviciul clienti ci la posibilitatea de a reclama o nefunctionalitate a serviciului. De exemplu, tranzactie dublata pe contrul Orange Money.
Ca atare, ii rog pe moderatorii Orange sa transmita colegilor din departamentul abilitat solicitarea de a facilita accesul abonatilor Yoxo la serviciile suport pentru Orange Money, CATV si internet fix.
Multumesc mult.