la 11-08-2023 12:28 PM
Salut! Vreau să portez pe Yoxo, un abonament ce a expirat la Orange, de principiu îmi este necesar doar un SMS pentru primirea codului de activare Yoxo.
Aveți idee dacă se poate cumpăra credit doar pentru un SMS sau ce alte opțiuni ar exista?
Mulțumesc!
13-08-2023 10:55 AM - editat 13-08-2023 11:14 AM
Esti client OROC (fost Telekom Fix). De aceea nu ai la dispozitie decat apel, mail, sau mesaj din sectiunea de Contact. Chat-ul Djingo nu e disponibil clientilor OROC.
Deci, cel mai probabil, vei avea nevoie de portare in Orange Romania (fara Communications), pe prepay, dupa care, daca iti doresti Yoxo, pe Yoxo. Dar asta cand te intorci. 🙂
la 11-08-2023 12:43 PM
Salut!
Mergand pe premisa ca SMS-ul este necesar doar pentru trecerea de pe abonament pe Yoxo, ai nevoie doar de roaming in afara SEE. Primirea de sms-uri este gratuita.
la 11-08-2023 03:08 PM
Dar că roamingul în SUA este destul de scump. Nu cred că poate să primească SMS în SUA fără roaming, chiar și pe credit (abonament)
la 11-08-2023 04:13 PM
PS: abonamentele nu sunt dependente de credit. Au acces sau nu au acces la roaming (ori una, ori alta). Costurile suplimentare ("creditul") se va plati la urmatoarea factura.
Pentru Yoxo, va fi nevoie de acces la roaming, dar e putin mai altfel, in sensul ca ai optiunea [abonamentul] de 39 lei cu acces la roaming SEE, dar pentru nonSEE (cum sunt SUA) va trebui sa adaugi optiunile de mai jos:
https://www.yoxo.ro/optiuni-cu-roaming/
la 11-08-2023 02:23 PM
Salut,
Cateva chestii de clarificat:
1. vrei sa portezi abonamentul sau un SIM prepay?
2. cand zici abonament expirat, te referi la faptul ca nu mai e in perioada minima contractuala, dar abonamentul este inca deschis?
3. daca da, dupa cum zicea si Pololica, ai nevoie de roaming. Deci, daca e abonament, trebuie activat pe cont o optiune de roaming pentru US.
Partea cu creditul nu mi-e foarte clara in contextul unui abonament.
Oricum, ca idee, oricare dintre cele doua ar fi adevarate, atata timp cat esti in alta tara, vei avea nevoie neaparat de roaming. Fara el, nu poti primit niciun fel de SMS-uri, pentru ca telefonul nu se conecteaza la retea. De asemenea, SIM-ul trebuie sa fie activ, si activat din tara. Nu se poate activa SIM-ul direct in roaming.
Te asteptam cu ceva mai multe detalii. 🙂
la 11-08-2023 03:13 PM
Salut! Mersi de răspuns.
1 și 2. Este un abonament ieșit din perioada contractuală.
Și care opțiune ar fi suficientă pentru un SMS în SUA?
Mă refeream la credit, gen: să trimită un SMS cei de la Yoxo și să fie taxat de Orange în abonament cu X sumă, pentru un SMS. Să nu fie nevoit să activez roamingul.
Așadar, este nevoie de opțiune cu minim de cost în roaming SUA. SIM ul este activ, abonamentul se prelungește automat lună de lună. Cu mărirea de 1 euro, ajung să plătesc până în Octombrie (întoarcerea din SUA) 35 lei/lună față de 9 lei/lună Yoxo.
Mulțumesc pentru informații!
11-08-2023 03:42 PM - editat 11-08-2023 03:44 PM
Si pentru Yoxo vei avea nevoie de roaming. Si nu poti sa primesti nici macar un sms fara roaming (altfel spus, fara semnal). De asemenea, nu stiu daca poti sa treci pe Yoxo direct din roaming. Nu stiu daca nu cumva trebuie activat sim-ul in tara intai, dupa care vazut ce optiuni ar fi pentru roaming pe yoxo, astfel incat sa-l poti si folosi acolo. Daca nu ai nevoie sa-l si folosesti, mai bine pastreaza abonamentul asa cum e pana te intorci, si vezi atunci ce si cum. Sa faci acum trecerea pe yoxo e complicat si cu sanse destul de mari de nereusita. Ceea ce avand in vedere ca esti foarte departe de casa, poate insemna foarte mult stres incercand sa rezolvi problema.
la 12-08-2023 02:59 AM
Mulțumesc tuturor pentru informații și răspunsuri. Opțiune roaming pentru SUA nu am găsit în oferta Orange din aplicație și nu cred că ar fi rentabilă oricum.
Am încercat să fac portarea la Yoxo, dar SMS nu a venit, telefonul nu are semnal de când am ajuns în SUA.
Important pentru mine era să nu plătesc un abonament la Orange, degeaba, până în Octombrie, mai ales după mărirea măririi.
Singura variantă rămasă este să închid abonamentul, care oricum este degeaba, că nu mă pot folosi de el, și să încerc să păstrez numărul până în Octombrie, dacă Orange poate face asta.
Mulțumesc încă o dată și spor!
12-08-2023 09:08 AM - editat 12-08-2023 09:14 AM
Salut,
Ai aici optiunile de roaming pentru SUA. Cu toate astea, inainte sa activezi orice, am rugamintea sa parcurgi si restul mesajului. 🙂
Pentru o eventuala trecere la Yoxo, vei avea nevoie de cateva chestii:
Deci nu prea cred ca merge ceea ce vrei tu. Cel putin nu direct din SUA.
Cat despre pastrarea numarului....iarasi, nu cred ca o sa se poata. In general, daca vrei sa pastrezi numarul, el trebuie trecut pe prepay (in cererea de reziliere trebuie sa mentionezi lucrul asta). Problema e ca, din cate stiu, la trecerea pe prepay, se face si o inlocuire de SIM. Si uite asa ajungem din nou la problema trimiterii SIM-ului in SUA. 🙂
Deci, dupa cum ziceam mai sus, cred ca cea mai safe varianta, daca vrei sa pastrezi numarul, ar fi sa pastrezi abonamentul activ pana la intoarcerea in tara. Dupa care, alegi fie trecerea lui pe Yoxo/Prepay, fie inchiderea lui acum (oricum o sa dureze vreo 30 de zile pana se inchide...timp in care va fi facturat in continuare)...dar fara posibilitatea de pastrare a numarului.
Deci, si daca ai face cererea astazi, tot vei avea inca o factura de platit. Asa ca...diferenta nu ar fi foarte mare.
De-aia zic, cred ca cel mai safe ar fi sa pastrezi abonamentul asa cum e pana la intoarcerea in tara, si alegi atunci ce e de facut cu el. Saaau, daca vrei sa micsorezi timpul de asteptare, ai putea sa faci cererea de rezilierea in ultimele cateva saptamani in care esti acolo. SIM-ul prepay daca se poate sa-l trimita prin posta la o adresa din RO (daca e cineva acasa, sau poate la un vecin, ceva). Asta in caz ca se misca lucrurile foarte, foarte repede (putin probabil) si ajunge SIM-ul inaintea ta.
Daca nu...in momentul in care te-ai intors in tara, faci si cererea de reziliere. Doar ca, dupa cum ziceam, oricum n-o sa se faca pe loc.
Ca solutie alternativa, daca problema e de costuri, ai putea sa incerci sa iei legatura cu un consultant si sa le spui ca nu esti de acord cu marirea si vrei sa treci pe prepay. In anumite cazuri au fost de acord sa renunte la marire in favoarea pastrarii abonamentului. Deci...ai putea incerca si asta.
In opinia mea, si avand in vedere situatia pe termen lung, si mai ales daca nu ai nevoie neaparat de abonament, cel mai bine mai astepti un pic, si treci numarul pe Prepay. Nu Yoxo. Prepay.
Nu-ti recomand Yoxo. E ieftin, dar asta e cam singurul avantaj. Cand sunt probleme, nu ai suport decat pe chat. Unde, daca sunt probleme generale...o sa fie foarte mare aglomeratie, si ti se va raspunde extreeem de greu. Iar daca vrei sa suni la 300, ai nevoie de optiune separata (5 euro) si taxare din acel credit. Deci...per total, eu unul ti-as recomanda mai degraba Prepay decat Yoxo. Dar din nou, e doar parerea mea. Doar o sugestie, bazata pe ceea ce am in momentul asta (prepay), si feedback-ul altor clienti aici in Comunitatea in ceea ce priveste Yoxo. Poti da o cautare daca vrei, sa te lamuresti singur. :))
In fine, am scris o gramada. Sper ca macar o particica din tot ce am scris aici sa te ajute sa iei o decizie. 🙂
la 13-08-2023 09:48 AM
Salut! Mulțumesc pentru toate variantele acordate, chiar apreciez. Darrrr, m-am cam săturat de Orange, am fost client pentru 15 ani cu un număr Prepay - a fost totul ok, nimic grav, pentru că totuși era un prepay și activam cam ce voiam. De când au cumpărat partea de Telekom, pare că s-au transformat în ei:
Pe acest număr: Le-am cerut cel mai mic abonament și mi-au oferit 6 euro, deși ar fi trebuit să fie cel de 5 euro.
Pe celălalt număr: m-am portat la Yoxo de aproape un an și totul este exact cum mi-am dorit, opțiune de 9 lei, pentru că în ziua de astăzi nu ai nevoie de net nelimitat și nici măcar apeluri și SMS uri nelimitate.
Un abonament modem internet acasă: am negociat la sfârșitul perioadei contractuale și mi-au promis un abonament de 5 euro, telefonic și la 2 zile am primit contract și modem cu abonament de 7 euro. Ceea ce mi se pare o neglijență totală. In chat te plimbă de la un consultant la altul și nu se întâmplă nimic de 3 zile. Iar la telefon nu-i mai sun pentru că mă cert cu ei degeaba. Au conversația înregistrată în care consultantul lor spune clar 5 euro, dar spun că nu au acces la înregistrări. Le-am comunicat să rezilieze noul contract și o să le fac o reclamație la ANCOM pentru accesul la înregistrările audio.
Revenind la cazul actual: atașez capturi din My Orange, în care nu-ți poți modifica contractul, nu poți vedea perioada contractuală și nici nu poți vorbi pe chat (trebuie să-i sun, în condițiile în care eu sunt în SUA). Așa că m-am săturat și de Orange, nu plătesc 35 lei la Orange, când am tot ce am nevoie la Yoxo cu 9 lei.
Mulțumesc și spor!
la 12-08-2023 12:33 PM
@Emi01: Aflat de atât timp în SUA, orice formă de abonament (standard sau Yoxo) va fi un cost suplimentar, resursele neputând fi utilizate până la reîntoarcerea în țară și utilizarea numărului național, nu în roaming. Din octombrie ce vei dori de fapt: să te întorci în țară sau doar păstrarea numărului interesează până atunci? Numărul în forma actuală îl folosești la ceva anume (aplicații, conturi, site-uri etc.)? Mai exact pentru ce folosești numărul? Pentru că de aceasta depinde de fapt toată povestea și costurile viitoare.
la 13-08-2023 09:52 AM
Salut! M-am decis că cea mai ok variantă ar fi să cer rezilierea contractului pe data de 9 septembrie și până la 9 octombrie să fac portarea pe Yoxo, când deja o să fiu în țară. Mulțumesc pentru informații!
13-08-2023 10:55 AM - editat 13-08-2023 11:14 AM
Esti client OROC (fost Telekom Fix). De aceea nu ai la dispozitie decat apel, mail, sau mesaj din sectiunea de Contact. Chat-ul Djingo nu e disponibil clientilor OROC.
Deci, cel mai probabil, vei avea nevoie de portare in Orange Romania (fara Communications), pe prepay, dupa care, daca iti doresti Yoxo, pe Yoxo. Dar asta cand te intorci. 🙂
la 13-08-2023 11:24 AM
Altă problemă specifică Orange - viitor Telekom. Dacă tot au cumpărat Telekom și acum sunt Orange, să fie Orange cu totul. În fine!
Mulțumesc pentru informații și înțelegere! Spor și numai bine!
13-08-2023 11:40 AM - editat 13-08-2023 11:40 AM
Din cate stiu, cele doua sunt in curs de "fuziune". Cu toate astea, momentan functioneaza ca entitati diferite.
Ceea ce e foarte confusing, si pentru actualii clienti Orange Romania, si pentru clientii preluati de la Telekom Romania Communications (actualmente Orange Romania Communications). Din pacate, pana la fuziunea completa...cam asta e situatia. Se fac modificari care sa acomodeze si sa multumeasca pe toata lumea. Dar...dupa cum iti poti imagina, lucrul asta presupune un proces de durata. Sa speram ca n-o sa dureze exagerat de mult. :))
Oricum, ma bucur ca te-am putut ajuta. Chiar daca a fost doar cu un sfat, o idee si ceva informatii.
O zi/noapte buna si tie si numai bine! 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor