la 05-05-2024 08:16 PM - editat ultima oară la 08-05-2024 09:06 AM de DanielaH
Mereu campul se înroșește.
la 05-05-2024 10:03 PM
Daniela, bun venit in Comunitate!!!
Ai urmat pașii de aici https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-imi-sterg-cardul-din-aplicatia-orange-yoxo/ ?
la 05-05-2024 10:03 PM
Daniela, bun venit in Comunitate!!!
Ai urmat pașii de aici https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-imi-sterg-cardul-din-aplicatia-orange-yoxo/ ?
06-05-2024 12:29 AM - editat 06-05-2024 12:29 AM
@Daniela1970: Cardul nou este activat? Operația de înlocuire presupune ca soldul pe card să fie minim 1leu, cardul să fie activat și să permită tranzacții online. Bineînțeles, pentru înlocuire trebuie să accepți acea debitare de 1leu, care va fi restituit.
la 06-05-2024 02:57 PM
Salut,
Poți detalia cum ai incercat sa schimbi cardul în aplicația yoxo.
la 08-05-2024 12:33 PM
@Daniela1970, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor