- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-08-2023 08:33 AM - editat ultima oară la 25-08-2023 10:53 AM de DanielaH
Salutare,
Am trecut de la Orange Prepay la Yoxo, dar nu functioneaza 5G, sta doar pe 4G, am scris despre problema pe chat in aplicatia Yoxo, dar fara raspuns. Este oare o metoda mai rapida de contact?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
22-08-2023 08:50 AM - editat 22-08-2023 08:51 AM
Asemeni și abonamentului standard, condițiile pentru bună funcționare a telefonului pe 5G, pe lângă un device compatibil și un abonament aferent (cu resurse 5G), mai trebuie certitudinea unui semnal 5G în zona în care te situezi și în special activarea unui profil 5G de către cei de la suport Yoxo. Dacă nu ai făcut acest pas (etapă) până acum, atunci este necesară. A funcționat vreodată numărul tău pe 5G la Yoxo? Dacă nu, atunci aceasta ar fi cauza.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
22-08-2023 08:44 AM - editat 22-08-2023 08:45 AM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-08-2023 08:45 AM
Corect, este optiunea de 39 de lei, totusi nu ar trebui sa mearga 5G automat?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
22-08-2023 08:50 AM - editat 22-08-2023 08:51 AM
Asemeni și abonamentului standard, condițiile pentru bună funcționare a telefonului pe 5G, pe lângă un device compatibil și un abonament aferent (cu resurse 5G), mai trebuie certitudinea unui semnal 5G în zona în care te situezi și în special activarea unui profil 5G de către cei de la suport Yoxo. Dacă nu ai făcut acest pas (etapă) până acum, atunci este necesară. A funcționat vreodată numărul tău pe 5G la Yoxo? Dacă nu, atunci aceasta ar fi cauza.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-08-2023 08:52 AM
A functionat pe 5G la Orange Prepay, la Yoxo nu.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-08-2023 08:57 AM
Pe prepay doar acum recent (ca un fel de promo la august2023) este valabil 5G-ul pe prepay. Detalii aici: https://www.orange.ro/tehnologii/5g/
Revenind, așa cum menționam, activarea profilului 5G în urma trecerii la Yoxo se face contactând echipa suport aferentă Yoxo: https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-intru-in-contact-cu-un-operator-pentru-asistenta-yoxo/
Succes.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-08-2023 11:13 AM
@vladza, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-08-2023 11:24 AM
Da, s-a rezolvat.
