anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Mic ghid despre plăți pentru clienții YOXO

DanielaH
Moderator

Salut!

În cazul în care aveți probleme cu efectuarea plăților și ați ajuns în perioada de grație, iată câtiva pași care vă vor ajuta să fiți la zi cu plata:

  • asigurați-vă că aveți bani suficienți pe cardul introdus în aplicația YOXO și că acesta este valabil;
  • accesați aplicația YOXO;
  • selectați meniul “Facturi” din ecranul principal:

DanielaH_1-1681212576575.jpeg

  • apăsați pe factura care apare marcată ca fiind neplatită:

DanielaH_2-1681212611608.jpeg

  • apăsați pe butonul “Încearcă din nou plata” și... gata, vă puteți bucura din nou de beneficiile YOXO 🙂.

DanielaH_3-1681212683103.jpeg

În cazul în care ați depășit perioada de grație și aveți numărul suspendat, puteți efectua plata direct pe https://www.yoxo.ro/plata-factura/numar, introducând numărul de telefon pentru care vreți să faceți plata.

Procesul poate dura cateva minute, timp în care nu trebuie să faceți nimic suplimentar.

Gânduri bune tuturor!

 

8 Răspunsuri 8

RafaHelper
#StarMember

Salutare, am un număr pe yoxo de aproape 1 an, nu am avut niciodată probleme cu plățile. Am setat initial numărul si aplicația iar asta a fost tot. In fiecare luna plata se face automat, doar sa ai bani in cont. Nu înțeleg cum ajung alti utilizatori sa folosească butonul de reîncearcă plata. Cred ca e important sa te ajuți pe tine ca sa nu ai nevoie de ajutor.

Da si nu. Unul din cele trei abonamente de Yoxo a avut scadenta vineri sau sambata, nu mai retin. M-am trezit cu notificare ca plata a esuat. Am intrat manual sa fac plata si a functionat. Toate bune.

Este a doua oara cand patesc ceva de genul asta - ultima oara cred ca a fost in aprilie 2021. Atunci au fost vreo 2 zile in care nu am reusit sa platesc, iar principalul meu stress era sa nu pierd numarul.

@Trixen ai aflat de ce a eșuat plata?

Nu. Ceva eroare de sistem. Aveam bani pe card si nu am schimbat nimic - doar am intrat manual si am apasat butonul sa imi ia banii.
Vazand ca au fost si alti colegi de pe forum afectati, ma gandesc ca a fost o problema in timpul noptii ori cu Yoxo, ori cu banca. Cum la problemele cu cardurile unor banci imediat vuieste in media, presupun ca problema a fost la Yoxo 🙂

Si eu tind sa cred ca problema vine de la Yoxo sau procesatorul de plati pe care aceasta foloseste.

Cred ca e important sa nu mai fii prost, sunt niste probleme si tu spui ca e important sa te ajuti pe tine. Pe bune? Orange nu poate sa rezolve o problema de comunicare cu procesatorul de plati?

RafaHelper
#StarMember

In locul tau eu as cere o verificare, daca tu si Yoxo vedeți de unde vine aceea eroare atunci o puteți corecta astfel încât sa nu se mai întâmple. Cand ai mai multe numere pe cont, plata se face in zilele diferite pentru fiecare număr?

Mihai4444444
Începător

Si daca nu te poti loga in aplicatie pt ca nu iti recunoaste parola (cea cu care m-am logat sa scriu aici!)... atunci ce faci?

(ultima oara am portat numarul in alta retea ca nu am reusit timp de 1 luna sa fac plata)