11-04-2023 02:36 PM - editat 11-04-2023 02:43 PM
Salut!
În cazul în care aveți probleme cu efectuarea plăților și ați ajuns în perioada de grație, iată câtiva pași care vă vor ajuta să fiți la zi cu plata:
În cazul în care ați depășit perioada de grație și aveți numărul suspendat, puteți efectua plata direct pe https://www.yoxo.ro/plata-factura/numar, introducând numărul de telefon pentru care vreți să faceți plata.
Procesul poate dura cateva minute, timp în care nu trebuie să faceți nimic suplimentar.
Gânduri bune tuturor!
la 11-04-2023 05:25 PM
Salutare, am un număr pe yoxo de aproape 1 an, nu am avut niciodată probleme cu plățile. Am setat initial numărul si aplicația iar asta a fost tot. In fiecare luna plata se face automat, doar sa ai bani in cont. Nu înțeleg cum ajung alti utilizatori sa folosească butonul de reîncearcă plata. Cred ca e important sa te ajuți pe tine ca sa nu ai nevoie de ajutor.
la 11-04-2023 05:31 PM
Da si nu. Unul din cele trei abonamente de Yoxo a avut scadenta vineri sau sambata, nu mai retin. M-am trezit cu notificare ca plata a esuat. Am intrat manual sa fac plata si a functionat. Toate bune.
Este a doua oara cand patesc ceva de genul asta - ultima oara cred ca a fost in aprilie 2021. Atunci au fost vreo 2 zile in care nu am reusit sa platesc, iar principalul meu stress era sa nu pierd numarul.
la 11-04-2023 05:33 PM
@Trixen ai aflat de ce a eșuat plata?
la 11-04-2023 05:36 PM
Nu. Ceva eroare de sistem. Aveam bani pe card si nu am schimbat nimic - doar am intrat manual si am apasat butonul sa imi ia banii.
Vazand ca au fost si alti colegi de pe forum afectati, ma gandesc ca a fost o problema in timpul noptii ori cu Yoxo, ori cu banca. Cum la problemele cu cardurile unor banci imediat vuieste in media, presupun ca problema a fost la Yoxo 🙂
11-04-2023 09:45 PM - editat 11-04-2023 09:45 PM
Si eu tind sa cred ca problema vine de la Yoxo sau procesatorul de plati pe care aceasta foloseste.
la 01-06-2024 03:06 PM
Cred ca e important sa nu mai fii prost, sunt niste probleme si tu spui ca e important sa te ajuti pe tine. Pe bune? Orange nu poate sa rezolve o problema de comunicare cu procesatorul de plati?
la 11-04-2023 05:52 PM
In locul tau eu as cere o verificare, daca tu si Yoxo vedeți de unde vine aceea eroare atunci o puteți corecta astfel încât sa nu se mai întâmple. Cand ai mai multe numere pe cont, plata se face in zilele diferite pentru fiecare număr?
la 08-04-2024 06:15 PM
Si daca nu te poti loga in aplicatie pt ca nu iti recunoaste parola (cea cu care m-am logat sa scriu aici!)... atunci ce faci?
(ultima oara am portat numarul in alta retea ca nu am reusit timp de 1 luna sa fac plata)
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor