YOXO
Tot ce ai nevoie să știi despre abonamentul tău digital, la preț minimal
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Soluționat! Modificare adresa de e-mail in YOXO

Salut! Mi-am facut abonament YOXO, portare din Vodafone. Din greseala am anulat abonamentul. A trebuit sa-mi fac alta adresa de mail si sa reiau tot procesul de portare si acum astept curierul. Intrebarea este daca imi pot modifica adresa de mail din...

costirobert de către Începător
  • 1058 Vizualizări
  • 13 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! Eliminare limita anuala activare abonamente Yoxo

Salutare, am aflat recent ca exista o limita de 10 activări pe an pentru abonamentele Yoxo. De ce? Se poate reseta acest prag dacă nu se poate măcar elimina? Nu ii vad rostul și nici sensul.

simple_dreams de către Senior
  • 349 Vizualizări
  • 10 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Numar Yoxo suspendat - cum reactivez?

Buna ziua! In urma pierderii telefonului, am mers la un Orange Shop sa mi- l suspende temporar, pana la recuperarea acestuia. Intre timp mi-am recuperat telefonul, insa nici din aplicatia Yoxo, nici in Orange Shop, nu se reuseste reactivarea numarulu...

Laura_CC de către Junior
  • 221 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! Optiune 150 gb yoxo cu roaming

salut am activat optiune internet extra 150 gb plus 8 gb roaming pt 1 luna pt ca plec in Grecia pe 22.08 si ma intorc pe 02 .09. Doresc sa stiu daca beneficiez de optiune 30 de zile de cand am activat o sau doar pana la sf lunii cand e data facturari...

dicrival2005 de către Junior
  • 357 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Portare de la abonamentul Vodafone la YOXO

Vreau sa fac o portare de la abonamentul Vodafone la YOXO. Perioada contractuala se termina in decembrie, dar am inteles ca am posibilitatea cu 3 luni inaine sa solicit o oferta. Daca aleg optiunea de portare din aplicatia YOXO, poate sa imi explice ...

Dudu09 de către Începător
  • 388 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Abonament la Yoxo - nu sunt de acord cu poza

Bună, am incercat să îmi fac abonament la Yoxo de 19 lei pe lună dar nu sunt de acord cu poza de pe cartea de identitate dece trebuie dacă spuneți că este fara perioada contractuala?

Mytzura de către Începător
  • 131 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 0 aprecieri

[Rezolvat] Eroare de sistem la plata facturii - YOXO

De 4 zile incerc sa platesc factura la abonamentul YOXO si primesc aceeasi eroare in aplicatie: "Eroare de sistem. Tranzactia a esuat.".Sunt in contact cu cei de la serviciul clienti care de 4 zile imi spun ca departamentul tehnic se ocupa de aceasta...

teop de către Junior
  • 1096 Vizualizări
  • 18 răspunsuri
  • 2 aprecieri