Servicii de Voce
Descoperă informații utile despre abonamentul tău Orange (Orange Romania Communications)
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Soluționat! Relații clienti +40374742499

Bună tuturor! Știe cineva să îmi spună de ce nu pot apela numărul acesta +40374742499 de la Orange? Am fost apelata și nu am putut răspunde atunci. O să fiu sunată înapoi?

Ramona07 de către Junior entuziast
  • 2182 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Dezamagire Orange Comunications

Salutare, Sper să existe rezolvare!!! Am înghițit gălușca cu “Abonamentul Smart 15 cu reducere 50% pe 24 de luni este furnizat de către ORC. Singura diferență/e ar fi imposibilitate clonare număr și eSIM.” Cum nu eram interesat de cele 2 funcții am a...

IonRotaru de către Începător
  • 2390 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Nu functioneaza Mesageria Vocala

Buna! Sunt client OROC. Am o problema cu mesageria vocala, in sensul ca aceasta nu functioneaza. Serviciul e activat din MyOrange, cand il activez sau dezactivez primesc mesaj cu "Salut! Serviciul a fost modificat cu succes conform cererii tale. Iti ...

Ghita6 de către Junior
  • 2393 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Cand va avea loc portarea? (OROC-Orange)

Buna.Am o cerere de portare depusa in data de 20.03.2023, realizata cu numere temporare (nu mi s-a prezentat si optiunea portarii fara numere temporare, am aflat citind contractul deja semnat). V-o atasez. Pe cerere scrie moment initial 22/03/2023 9h...

Blue12 de către Senior
  • 5982 Vizualizări
  • 13 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] LIPSA SEMNAL 5G OROC-S23 ULTRA

Buna ziua. Detin un Galaxy S23 ultra achizitionat de la orange Romania in care am un abonament OROC cu 5G nelimitat. Problema este ca nu am semnal 5G.Am incercat cartela intr-un alt telefon si are semnal 5G.Cei de la relatii clienti paseaza problema ...

CyoRo-84 de către Junior
  • 16936 Vizualizări
  • 26 răspunsuri
  • 8 aprecieri

Post telefonic deranjat din decembrie 2022

Buna Ziua, Postul telefonic este deranjat din decembrie 2022 si factura pe luna ianuarie a venit fara ajustari. Am facut o sesizare (nr. 96517476) dar fara succes. Unde sa ma adresez pentru remedierea deranjului si pentru eliberarea unei noi facturi ...

atze1964 de către Junior
  • 4376 Vizualizări
  • 13 răspunsuri
  • 1 aprecieri

[Rezolvat] Client OROC - Mesageria vocala nu functioneaza

Buna! Sunt client OROC. Am o problema cu mesageria vocala, in sensul ca aceasta nu functioneaza. Serviciul e activat din MyOrange, cand il activez sau dezactivez primesc mesaj cu "Salut! Serviciul a fost modificat cu succes conform cererii tale. Iti ...

Blue12 de către Senior
  • 2601 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 2 aprecieri