din 7 aprilie nu s-a rezolvat o defectiune la un telefon fix
cum este posibil ca din 7 aprilie sa nu fie rezolvata o defectiune la un telefon fix?? in afara de mesajele ''deranjament extins'', nici o explicatie. Nu stiu ce sa mai fac?
cum este posibil ca din 7 aprilie sa nu fie rezolvata o defectiune la un telefon fix?? in afara de mesajele ''deranjament extins'', nici o explicatie. Nu stiu ce sa mai fac?
Bună tuturor! Știe cineva să îmi spună de ce nu pot apela numărul acesta +40374742499 de la Orange? Am fost apelata și nu am putut răspunde atunci. O să fiu sunată înapoi?
Salutare, Sper să existe rezolvare!!! Am înghițit gălușca cu “Abonamentul Smart 15 cu reducere 50% pe 24 de luni este furnizat de către ORC. Singura diferență/e ar fi imposibilitate clonare număr și eSIM.” Cum nu eram interesat de cele 2 funcții am a...
De ce nu am semnal, mi s a portat numarul din Orange in Orange Romania, pot apela numai urgentele
Buna! Sunt client OROC. Am o problema cu mesageria vocala, in sensul ca aceasta nu functioneaza. Serviciul e activat din MyOrange, cand il activez sau dezactivez primesc mesaj cu "Salut! Serviciul a fost modificat cu succes conform cererii tale. Iti ...
Buna.Am o cerere de portare depusa in data de 20.03.2023, realizata cu numere temporare (nu mi s-a prezentat si optiunea portarii fara numere temporare, am aflat citind contractul deja semnat). V-o atasez. Pe cerere scrie moment initial 22/03/2023 9h...
Buna ziua. Detin un Galaxy S23 ultra achizitionat de la orange Romania in care am un abonament OROC cu 5G nelimitat. Problema este ca nu am semnal 5G.Am incercat cartela intr-un alt telefon si are semnal 5G.Cei de la relatii clienti paseaza problema ...
Buna Ziua, Postul telefonic este deranjat din decembrie 2022 si factura pe luna ianuarie a venit fara ajustari. Am facut o sesizare (nr. 96517476) dar fara succes. Unde sa ma adresez pentru remedierea deranjului si pentru eliberarea unei noi facturi ...
Buna! Sunt client OROC. Am o problema cu mesageria vocala, in sensul ca aceasta nu functioneaza. Serviciul e activat din MyOrange, cand il activez sau dezactivez primesc mesaj cu "Salut! Serviciul a fost modificat cu succes conform cererii tale. Iti ...
Hei, salutare! De câteva zile nu îmi mai apare în timpul convorbirii HD Voice! Știți voi ceva legat de acest aspect? Va mulțumesc anticipat!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor