Servicii de Voce
Descoperă informații utile despre abonamentul tău Orange (Orange Romania Communications)
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Soluționat! Portare din OROC in ORO

Am vrut sa ma portez in Orange,(nu stiam ca exista si ORO si OROC) am completat pe site-ul orange.ro un formular cu numarul de telefon si am fost contactat de un reprezentant vanzari Orange. Am vrut un abonament cu Number Share inclus si mi-a fost pr...

raduionut de către Junior
  • 2165 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! Cod puk telefon fix

Salut. Telefonul fix (fost telekom) are cartela orange in el. Acum, dintr o data fara sa ii fac nimic, cere codul puk. In aplicație am doar codul puk de la telefonul mobil. Cum pot afla codul puk de la fix?

Claudiu9 de către Începător
  • 1408 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Problema telefon fix

Buna ziua,am o problema cu telefonul fix,o mașină de mare tonaj a trecut și mi*a rupt firul de la stâlp,de vreo 30 de zile tot sun și vorbesc cu asistența,mi se spune că s*a transmis problema dar nu se rezolva deloc.

Stelica99 de către Începător
  • 1251 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Relații clienti +40374742499

Bună tuturor! Știe cineva să îmi spună de ce nu pot apela numărul acesta +40374742499 de la Orange? Am fost apelata și nu am putut răspunde atunci. O să fiu sunată înapoi?

Ramona07 de către Junior entuziast
  • 1785 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Dezamagire Orange Comunications

Salutare, Sper să existe rezolvare!!! Am înghițit gălușca cu “Abonamentul Smart 15 cu reducere 50% pe 24 de luni este furnizat de către ORC. Singura diferență/e ar fi imposibilitate clonare număr și eSIM.” Cum nu eram interesat de cele 2 funcții am a...

IonRotaru de către Începător
  • 1993 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Nu functioneaza Mesageria Vocala

Buna! Sunt client OROC. Am o problema cu mesageria vocala, in sensul ca aceasta nu functioneaza. Serviciul e activat din MyOrange, cand il activez sau dezactivez primesc mesaj cu "Salut! Serviciul a fost modificat cu succes conform cererii tale. Iti ...

Ghita6 de către Junior
  • 1953 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Cand va avea loc portarea? (OROC-Orange)

Buna.Am o cerere de portare depusa in data de 20.03.2023, realizata cu numere temporare (nu mi s-a prezentat si optiunea portarii fara numere temporare, am aflat citind contractul deja semnat). V-o atasez. Pe cerere scrie moment initial 22/03/2023 9h...

Blue12 de către Senior
  • 4760 Vizualizări
  • 13 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] LIPSA SEMNAL 5G OROC-S23 ULTRA

Buna ziua. Detin un Galaxy S23 ultra achizitionat de la orange Romania in care am un abonament OROC cu 5G nelimitat. Problema este ca nu am semnal 5G.Am incercat cartela intr-un alt telefon si are semnal 5G.Cei de la relatii clienti paseaza problema ...

CyoRo-84 de către Junior
  • 13752 Vizualizări
  • 26 răspunsuri
  • 8 aprecieri