anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu am semnal, mi s a portat numarul din Orange in Orange Romania

radulescu
Începător

De ce nu am semnal, mi s a portat numarul din Orange in Orange Romania, pot apela numai urgentele

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember

Salutare!

Asta trebuie să-i întrebi pe ei. Poate nu au făcut ceva bine, au uitat ceva, nu știu.

Poți să le scrii pe Chat Djingo, din secțiunea contact sau să-i suni de pe alt telefon la numărul 0374300300, apoi formezi 1-3-2 sau 1-2-2, pentru asistență.

Succes!

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Esti sigur ca nu este si un "Communications" pe undeva? Pentru ca, "Orange" este Orange Romania SA. Orange Romania Communications este fostul Telekom Fix. Nu sunt deloc acelasi lucru.

Oricum, problema se manifesta pe numarul tau, sau numarul temporar? S-a finalizat portarea? Daca nu, cand ar trebui sa se finalizeze?

Acum, ca optiuni de comunicare (no pun intended), daca vorbim de OROC (Orange Romania Communications), din pacate varianta chat-ului nu e disponibila. Dar poti sa dai un telefon la 0374 300 300 (din orice retea, intrucat evident ca nu poti suna de pe numarul tau), si vezi in ce stadiu este portarea. 

Client Orange

DanielaH
Moderator

@radulescu, ești client Orange sau Orange Romania Communications? Ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?