la 08-05-2023 08:35 PM - editat ultima oară la 09-05-2023 08:46 AM de DanielaH
De ce nu am semnal, mi s a portat numarul din Orange in Orange Romania, pot apela numai urgentele
la 08-05-2023 10:02 PM
Salutare!
Asta trebuie să-i întrebi pe ei. Poate nu au făcut ceva bine, au uitat ceva, nu știu.
Poți să le scrii pe Chat Djingo, din secțiunea contact sau să-i suni de pe alt telefon la numărul 0374300300, apoi formezi 1-3-2 sau 1-2-2, pentru asistență.
Succes!
la 09-05-2023 10:34 AM
Salut,
Esti sigur ca nu este si un "Communications" pe undeva? Pentru ca, "Orange" este Orange Romania SA. Orange Romania Communications este fostul Telekom Fix. Nu sunt deloc acelasi lucru.
Oricum, problema se manifesta pe numarul tau, sau numarul temporar? S-a finalizat portarea? Daca nu, cand ar trebui sa se finalizeze?
Acum, ca optiuni de comunicare (no pun intended), daca vorbim de OROC (Orange Romania Communications), din pacate varianta chat-ului nu e disponibila. Dar poti sa dai un telefon la 0374 300 300 (din orice retea, intrucat evident ca nu poti suna de pe numarul tau), si vezi in ce stadiu este portarea.
la 10-05-2023 10:04 AM
@radulescu, ești client Orange sau Orange Romania Communications? Ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor