la 29-05-2023 10:16 AM - editat ultima oară la 29-05-2023 10:22 AM de DanielaH
cum este posibil ca din 7 aprilie sa nu fie rezolvata o defectiune la un telefon fix?? in afara de mesajele ''deranjament extins'', nici o explicatie. Nu stiu ce sa mai fac?
29-05-2023 12:38 PM - editat 29-05-2023 12:38 PM
Buna Elena,
In ce localitate esti? Sunt lucrari in zona? Cei de la serviciul clienti 300 ce ti-au spus? Ai facut o sesizare de nefunctionalitate?
la 29-05-2023 12:40 PM
Salut,
Bine ai venit în Comunitatea Orange!
Ne pare rău pentru situația întâmpinată.
Ești client Orange Romania Communication? Ai trimis situația și catre colegii din departamentul tehnic? Vrem să ne interesam si noi de problema descrisă și ne-ar ajuta un numar de înregistrare al solicitarii.
la 05-07-2023 03:18 PM
Buna ziua cum ați remediat problema? Sunt în aceeași situație cu un telefon fix de vreo lună,tot mi se spune în asistența că se va remedia dar nu face nimeni nimic.
la 05-07-2023 03:32 PM
la inceputul lunii iunie nu era solutionata problema mea. Am trimis cerere de debransare, am facut un nou contract cu o alta firma, in conditii mult mai avantajoase. Trebuie sa verificati daca mai sunteti in perioada contractuala. (din 7 iunie cand am facut cererea de reziliere nu am primit nici un raspuns) Firme neserioase. Va doresc sa aveti parte de o reusita!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor