Servicii de Voce
Descoperă informații utile despre abonamentul tău Orange (Orange Romania Communications)
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Soluționat! [Rezolvat] LIPSA SEMNAL 5G OROC-S23 ULTRA

Buna ziua. Detin un Galaxy S23 ultra achizitionat de la orange Romania in care am un abonament OROC cu 5G nelimitat. Problema este ca nu am semnal 5G.Am incercat cartela intr-un alt telefon si are semnal 5G.Cei de la relatii clienti paseaza problema ...

CyoRo-84 de către Junior
  • 20385 Vizualizări
  • 26 răspunsuri
  • 8 aprecieri

Post telefonic deranjat din decembrie 2022

Buna Ziua, Postul telefonic este deranjat din decembrie 2022 si factura pe luna ianuarie a venit fara ajustari. Am facut o sesizare (nr. 96517476) dar fara succes. Unde sa ma adresez pentru remedierea deranjului si pentru eliberarea unei noi facturi ...

atze1964 de către Junior
  • 5217 Vizualizări
  • 13 răspunsuri
  • 1 aprecieri

[Rezolvat] Client OROC - Mesageria vocala nu functioneaza

Buna! Sunt client OROC. Am o problema cu mesageria vocala, in sensul ca aceasta nu functioneaza. Serviciul e activat din MyOrange, cand il activez sau dezactivez primesc mesaj cu "Salut! Serviciul a fost modificat cu succes conform cererii tale. Iti ...

Blue12 de către Senior
  • 3231 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! Number share la orange comunication

Buna seara! Ce solutii am sa pot face number share pentru un apple watch de pe un abonament la orange comunication(fostul telekom), persoana fizica, din ce am inteles nu exista aceasta posibiliate desi la Orange romania se poate. Va multumesc!

Gabriel1ro de către Începător
  • 2698 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! Înlocuire nume titular abonament

Buna seara. Am fost mulți ani in rețeaua Telekom Fix iar pe urma Orange Fix . Abonamentul (2 numere de telefon) este pe numele bunicii mele dar eu cu mama mea îl folosim și  doresc sa îl preiau eu, sa îl schimb de pe bunica pe mine. Cum pot proceda ?...

Denisa13 de către Începător
  • 2964 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Contract expirat

Buna seara!! Abonamentul meu a expirat si eu nu sunt in Romania, numarul meu este folosit de mama mea.. poate folosi in continuare contactul pana vin eu sa il reinioiesc? 

R1051009135160 de către Începător
  • 3953 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 8 aprecieri