la 01-06-2023 04:04 PM - editat ultima oară la 01-06-2023 04:21 PM de DanielaH
Salutare,
Sper să existe rezolvare!!!
Am înghițit gălușca cu “Abonamentul Smart 15 cu reducere 50% pe 24 de luni este furnizat de către ORC. Singura diferență/e ar fi imposibilitate clonare număr și eSIM.”
Cum nu eram interesat de cele 2 funcții am acceptat. MARE GREȘEALĂ!!!
Eu am venit la Orange de la Digi pentru rețea. Dețin telefonul de la muncă care e pe OR și nu e aceeași rețea/semnal ca la ORC.
Am vrut să-mi achit parcarea prin SMS… altă “țeapă” nu se poate. Donații… nici alea.
Acum “Surprize, surprize” sunt în Roamning (Republica Moldova) tarifele între OR și ORC sunt diferite. Exemplu: 1MB OR = 0,006 Euro, 1MB ORC = 4,76 Euro.
Și acum “bomba” fără să consum ceva (am oprit datele mobile) ORC mă informează că am atins consumul de 50€. Și îmi dau posibilitatea să merg mai departe până la 100€ dacă le confirm că vreau acest lucru.
Nu am venit la Orange fiindcă e ieftin. Am venit pentru rețea. Am zis consilierului din primele clipe ale conversației.
Vă rog ajutați-mă!!! Vreau să scap de ORC. Nu am de gând să plătesc pe ceva ce nu folosesc și nici nu vreau să fiu luat de fraier. Eu am venit la Orange, cum se definesc ei intern e treaba lor.
Mulțumesc anticipat pentru idei!!!
la 01-06-2023 04:15 PM
Ion, bun venit in Comunitate!!! Daca abonamentul l-ai facut online/telefonic, ai 14 zile la dispozitie sa reziliezi contractul, Il poti inchide si dupa acel termen, dar pot exista niste taxe, in functie de reducerile pe care le-ai primit.
la 01-06-2023 05:54 PM
Primul lucru pe care îl voi face la întoarcerea în România va fi să vizitezi o reprezentanță Orange.
Soluția propusă nu mai e valabilă eu fiind cu acest abonament de 2 luni.
Mi-e neclar totuși cum se va rezolva cu cei 50€ pe care nu i-am folosit.
N-aș vrea să ajung la Protecția Consumatorilor.
01-06-2023 06:08 PM - editat 01-06-2023 06:13 PM
Salut,
Solutia, din pacate, este portare in ORO. Si tot din pacate, e posibil sa trebuiasca sa platesti niste despagubiri pentru cele doua luni de abonament. Alta solutie nu cred ca exista in momentul asta.
la 01-06-2023 07:30 PM
Salutare!
Îmi pare rău pentru problemele întâmpinate!
Poți încerca să scapi de ei amiabil, dar nu cred că reușești și atunci trebuie să portezi. Se va face la un moment dat fuziunea, dar nu se știe când și cum.
Baftă multă!
la 02-06-2023 09:21 AM
Salut,
Fuziunea celor 2 entități nu cred că ar trebui să lase pe afară noii abonați.
În plus!!!! Cred că era “la un click distanță” transferul drepturilor/beneficiilor oferite de OR în Roaming și pentru ORC.
Mai ales că la fiecare intervenție la suport se invocă “marea fuziune” care ar oferi aceleași servicii OR dar bănuiesc păstrând tarifele ORC.
CEVA NU SE LEAGĂ!!!
Pentru mine e păcăleală ca la IFN-uri.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor