Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaC de către Community Manager
  • 20143 Vizualizări
  • 20 răspunsuri
  • 13 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 2540 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

[Rezolvat] Nu pot plasa comanda. Joc Ps5

Buna ziua, Doresc sa achizitionez urmatorul produs, https://www.orange.ro/magazin-online/joc-ps5-spiderman-ultimate-ed-pd-51248 si in momentul cand dau pe finalizare comanda ma retrimite inapoi in cos... Posibil ca jocul sa nu mai fie in stoc cu toat...

1.png 2.png 3.png
Mihai2023 de către Junior
  • 2212 Vizualizări
  • 19 răspunsuri
  • 6 aprecieri

Oferta Xiaomi 13T - Cadou Vacuum Xiaomi E10 neprimit

Va salut! In conditiile in care mai sunteti pe aici persoane care ati achizitionat/contractat sau prelungit abonament ce include servicii voce + telefon Xiaomi 13T + Aspirator Xiaomi E10 Cadou, in perioada de ofertare (pana in 03/10/2023), as dori sa...

Alexandru-L de către Începător
  • 810 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 6 aprecieri

Eroare scanare CI magazin online la portare Prepay

Va salut respectuos.Am de câteva zile o speță cu colegii dela magazin online și relații clienti în așteptarea unui soluționării de natura tehnica presupun,mai jos actiunile:-initiez in cont portarea unui nr.prepay din cont la Fun 11/redus 9..alegem a...

isva1001 de către Junior
  • 743 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! Mesaj: Voucherul introdus este expirat

UPDATE 02.10.Se pot folosi voucherele!Eroare sit era motivul!SalutareAveți idee de ce apare eroarea de" Voucherul introdus este expirat. Introdu un alt voucher" la incercarea definirii unui abonament nou prin selectarea unui terminal și aplicarea vou...

isva1001 de către Junior
  • 1254 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Soluționat! Achizitie telefon si trimitere in UE

Buna ziua,Am multe puncte Thank You nefolosite si as dori sa achizitionez un telefon din magazinul online.In prezent nu ma aflu in Romania.Intrebarea este - telefonul achizitionat se poate trimite la o adresa din UE, bineinteles suportand eu toate co...

mrsalexander de către Explorator
  • 782 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Duplicat nr telefon abonament nou

Am facut un abonament pe data de 13.09.2023.Toate bune si frumoase, a venit cartela, iar dupa N incercari si 2 saptamani mai tarziu aceasta cartela tot nu functioneaza. Am discutat cu consultantii de la Orange pe chat si intr-un final, dupa mai multe...

iGeorge de către Junior
  • 699 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Comenzi la magazin orange false

asa arata mesajul:Salut, produsele din comanda ta cu numarul 2917639 din Magazinul Online Orange, referinta interna 11323818, au fost predate curierului si urmeaza sa ajunga la tine in termen de 1-3 zile lucratoare. Poti urmari unde se afla comanda i...

Cameliamagadan de către Începător
  • 507 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! Cumulare vouchere

Buna tuturor! Aveti idee daca pot lua un telefon din oferta cu extra150 si pot folosi in aceeasi comanda si codul de voucher de 10 euro primit de la pinata party? Am vazut in alte postari ca nu se pot cumula 2 vouchere dar in mail-ul primit de la Ora...

Mibs de către Junior
  • 819 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 9 aprecieri

Soluționat! In cat timp se livreaza o comanda online?

Buna ziua! Comanda mea a fost facuta acum 2 zile si inca este in "in curs de procesare", exista cumva o modalitate de a afla ziua in care ajunge produsul?

alexxx_01 de către Începător
  • 7246 Vizualizări
  • 15 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Voucher reducere în magazinul online expirat

Am un voucher de reducere pentru accesorii în magazinul online, de 10%. Dar când introduc codul de reducere îmi afișează ca este expirat deși expiră la 01.10.2023. Ce trebuie să fac ?

Marius771 de către Junior
  • 770 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 1 aprecieri