anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce se intampla daca Orange nu iti anuleaza comanda

madalinilie
Începător

Salutare,

Am anulat o comanda online imediat dupa ce am plasat-o si platit-o si ma chinui sa fie anulata in sistem - pur si simplu sistemul Orange nu are nici o treaba cu ceea ce trebuie sa faca - au trecut deja 14 zile si fiecare operator imi raspunde acelasi lucru ca e in curs de procesare :).

Este vreo solutie sa se anuleze odata comanda si sa primesc banii inapoi ? Inteleg ca Orange se finanteaza pe banii platiti de mine.

 

Va recomand sa nu mai comandati niciodate de pe magazinul online 🙂

Multumesc,

Madalin

8 Răspunsuri 8

DanielaH
Moderator

@madalinilie, ne poți oferi, te rog, numărul comenzii să întrebăm și noi colegii care este statusul anulării?

madalinilie
Începător

Desigur, 3189291 - am vorbit si pe chat online pe web, am vorbit si in aplicatia , am sunat si la 300. Am un numar de reclamatie dar nu ma ajuta - inteleg ca sistemul are anumite proceduri dar nu este in regula fata de un client care a platit , nu mai spun ca am si alte servicii de la Oramge. Multumesc, Madalin

@madalinilie, îți confirmăm că situația ta este în continuare în atenția colegilor noștri de la magazinul online. Voi reveni imediat ce primesc un update de la ei. Mulțumesc.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Nu ți se anulează comanda, o refuzi la curier, e simplu.

Baftă!

Salutare,

de 14 zile nu am primit nici un AWB - ce sa refuz :).

Multumesc, Madalin

bbb
Junior

Salut!

În mod normal ar trebui să ai posibilitatea să returnezi produsul comandat în 14 zile de la primirea lui, fără a justifica vreun motiv anume. Acum că te-ai răzgândit imediat după ce ai plasat comanda și vrei la fel de repede banii înapoi, nu cred că e posibil. Uneori e bine să lași lucrurile să se desfășoare în ordinea lor (automată) și anume: 1. efectuare comandă, 2. primire produs, 3. comandă retur, 4. predare produs returnat la curier, 5. confirmare primire produs, 6. primire bani înapoi, pentru că dacă vrei să sari unele etape, încep să apară erori și blocaje. Tot procesul se desfășoară automatizat, așa că dacă se respectă pașii de mai sus, ai rezultatul dorit. În cazul tău, dorind să anulezi comanda imediat, sistemul se blochează pentru că nu mai știe dacă trebuie să livreze produsul, să genereze awb curierului, etc. și trebuie să intervină un operator uman să deslușească situația. De asta durează mai mult decât ar trebui. Data viitoare așteaptă produsul și returnează-l (dacă este cazul) după primire.

Toate bune!

Salutare,

Multumesc pentru raspuns - as putea sa raspund ca esti incognito 🙂 prea stii cum functioneaza sistemul. dar iti raspund punctual :

1. Nu e treaba mea ca sistemul orange nu e functional ; eu am platit , am zis ca imi vreau banii inapoi conform legii si nu se intampla nimic.

2. Mai mult anularea comenzii nu s-a inregistrat corect ci peste 10 zile - daca as merge dupa Logica ta , nu am blocat fluxul - pur si simplu nu le functioneaza sistemul la Orange din cauza asta nici nu recomand sa se comande online.

In concluzie - inca astept un raspuns oficial cred ca de 14 zile si nu se intampla nimic. Eu vreau doar sa mi se rezolve problema ca bun platnic si client. Daca la o comanda simpla nu se poate rezolva - ce sa ne mai plangem de alte probleme din jurul nostru

DanielaH
Moderator

@madalinilie, s-a rezolvat situația cu comanda?