Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaA de către Community Manager
  • 22439 Vizualizări
  • 20 răspunsuri
  • 13 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 3546 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Cat de mult dureaza sa fie ridicata de curier o comanda?

Am comandat marti seara (12.12.2023) un telefon, iar astazi (15.12.2023), statusul inca apare Confirmat, fara AWB, fara nimic. Am vorbit pe chat joi, mi s-a spus ca o vor preda curierului in acea seara. Am vorbit pe chat azi, din nou au spus că o pre...

sl4ydxx de către Junior
  • 1262 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 2 aprecieri

comanda Apple watch in Magazin online

Buna seara, am depus o comanda luni 11.12.23, pentru un apple watch, nici la momentul actual nu am primit o actualizare de comanda sau o factura via mail. 

RaduNic de către Junior
  • 1225 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Eroare afișare valoare puncte THY în magazin online

Salut! Încerc să fac o achiziție în magazinul online și vreau să folosesc punctele THY. Aplicația My Orange îmi spune ca valoarea lor este de aproximativ 32 € în online, dar când merg la coșul de cumpărături pe site, îmi arată o valoare de cam 10 € a...

TheSpecialist de către Maestru
  • 829 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! livrare comanda online

Am plasat o comanda sambata, 2957117, si am ca termen de livrare marti. nici pana in momentul acesta (luni seara), comanda nu a fost preluata de curier. este o comanda destul de urgenta pentru ca nu pot lucra fara telefon si orice intarziere imi cauz...

mmmikkha de către Junior
  • 4151 Vizualizări
  • 21 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Incarcator, care nu mai vine.

 Buna ziua,    Careeeee, sunt sansele sa comand in data de 29.10.2023 un incarcator de iPhone. Sa suna in luna a-11-a si sa comunic echipei Orange ca nu l am primit dupa 2 saptamani lucratoare, doamna de acolo sa ma asigure ca problema se va rezolva ...

DanielaH_0-1702025256569.png
Carmelo42 de către Junior entuziast
  • 1057 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! Trecere online de pe abonament pe prepay

Se poate face trecerea de pe abonament pe prepay online? Astept de mai bine de o ora un raspuns pe chat (am facut o solicitare scrisa), sa sun nu am curaj, am mai patit-o cu oferte verbale, vreau sa am totul scris.Pentru operativitate, caut sa fac as...

Camelia_BM de către Junior entuziast
  • 1228 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Portare număr de la Vodafone

Bună ziua! Încerc sa ma portez de la Vodafone. Am ajuns pana la pasul în care trebuie sa introduc ultima factură, doar ca mai departe nu se mai întâmplă nimic. Mai exact, nu pot sa finalizez, ca asa pare următorul pas.  Cu stima,  Andrei 

Octavi de către Începător
  • 1126 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 2 aprecieri