Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaA de către Community Manager
  • 23668 Vizualizări
  • 23 răspunsuri
  • 13 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 4130 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Precomanda Honor Magic 6 Pro

Am pus o Precomanda Honor Magic 6 Pro si avea termen de livrare 11.03.2024 insa astazi comanda este inca in status confirmata, nu livrata nu predata curier etc. Sunt curios daca cineva a primit telefonul sau orange nu a primit un stoc suficient de ma...

Nan_A de către Junior
  • 2285 Vizualizări
  • 11 răspunsuri
  • 7 aprecieri

Soluționat! Descarcare factura achizitie online

Salutare tuturorPana acum ceva timp stiu ca se putea descarca factura in format pdf atunci cand se facea o achizitie din magazinul online. Acum vad ca acea optiune de a descarca nu mai exista, sau cel putin eu nu o mai vad.Aveti idee daca s-a mutat i...

And04 de către Senior
  • 2112 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 6 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Probleme vizualizare magazin online

Am vrut sa fac cumparaturi online de pe site-ul Orange si nu stiu cum sa fac ca dupa ce am pus in cos un produs sa revin la pagina cu produse vizualizata anterior fara a ma trimite in pagina „home”?

Ciucuras de către Cunoscător certificat
  • 7519 Vizualizări
  • 12 răspunsuri
  • 12 aprecieri

[Rezolvat] Eroare cos magazin online

Buna ziua Cand intru in contul meu nu pot achizitiona nimic din magazinul online, cand incerc sa adaug orice produs indiferent de valoare primesc eroarea "Nu am reușit să adaugăm produsul în coș ". Iar daca incerc sa intru sa vad cosul acesta nu se i...

George_171 de către Începător
  • 1010 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 2 aprecieri

comanda la un telefon joi cu livrare luni pe 29.01

salut, am dat o comanda la un telefon joi si am primit mesaj ca luni pe 29 va fi livrata comandatin sa precizez ca la comenzile mele in my orange imi apare statusul comenzii confirmate doar, nu imi apare ca e la curier, voi ce credeti cei de la oran...

LaurMiron de către Începător
  • 1072 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Nerespectare termen de livrare

Supun în atenția voastră urmatoarea speță legata de serviciile execrabile din magazinul online. Desi am folosit acest serviciu si la finalul anului 2021 cand a functionat impecabil, in prezent acesta lasa mult de dorit, practic este inutilizabil. Am ...

-Alin de către Junior
  • 2157 Vizualizări
  • 11 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Comanda online de 3 saptamani

Buna ziua! Am o comanda online cu nr. 2965919 din data de 29.12.2023, au trecut 3 saptamani, iar coletul nici macar nu a fost preluat de catre firma de curierat. Am nevoie urgenta de produsul comandat! 

Georgianayan de către Junior
  • 2307 Vizualizări
  • 13 răspunsuri
  • 9 aprecieri