la 12-10-2025 06:51 AM
Am urmatoarea problema am dat comanda pentru prelungire abonament cu achizitie telefon rate dar dupa ce plasez comanda imi spune ca este in procesare dar nu ma lasa sa platesc avansul pentru telefon,cand apas plata imi spune ca a aparut o eroare. Dupa ceva timp primesc un mail ca mai am 2 ore sa fac plata daca nu se anuleaza comanda si astfel am pierdut 2 comenzi pana acum. Este o problema cu situl sau ce poate fi ?
la 12-10-2025 07:39 AM
Salut! Prelungirea ai făcut-o în timpul zilei sau seara? După ora 20, site-ul mai intră în mentenanță și mai pot apărea erori. Eventual sună la 300 și i-a legătură cu un agent din magazinul online și poate deslușesc fenomenul.
la 12-10-2025 07:41 AM
Da aseara am facut comanda in jurul orei 21 ,am reluat astazi procesul si apare aceiasi problema.
la 13-10-2025 04:15 PM
Ce telefon incerci sa cumperi?
13-10-2025 04:59 PM - editat 13-10-2025 04:59 PM
Samsung a56 cu prelungire abonament de la 3 euro la 6,1 euro,pentru telefon trebuia sa dau un avans de 794 dupa toate reducerile aplicate in cos iar timp de doi ani 16 lei rata la telefon + abonamentul de 6.1 euro cu 10 GB net si nelimitat min. si sms. Prelungeam doar pentru telefon deoarece zic eu ca pretul e aproape de cel real cat despre abonament am alt abonament cu net nelimitat.
la 13-10-2025 05:41 PM
Cred ca raspunsul la pb ta se regaseste in conditiile acelei oferte "SIMO (LOYALTY & ACQUISITION)”, in care se stipuleaza ca:
"Oferta cu discount 50% se aplică abonamentelor fără telefon Fun, Fun Plus, Smart, Smart Plus şi Smart Elite pentru achiziția unui contract cu abonament pentru 24 de luni exclusiv online. Reducerea de 50% se aplică pe toată perioada contractuală, cu contract 24 de luni."
Mai pe scurt: daca vrei abonmament redus cu 50%, nu poti lua si telefon, e ori, ori.
la 13-10-2025 06:05 PM
Nu stiu despre ce oferta cu discount de 50% spui tu dar iti spun clar ca exista oferta despre care vorbesc eu, ba mai mult ma lasa sa plasez comanda ,problema este cand trebuie sa platesc avansul de 794 pentru telefon,atunci intervine eroarea,priveste.
la 13-10-2025 06:13 PM
Am crezut ca ai vrut oferta Fun redus 50%, adica 3.05 euro/luna, in loc de 6.10 euro/luna, pret intreg.
la 13-10-2025 06:25 PM
Si eu am incercat aceeasi achizitie, acelasi telefon, cu acelasi abonament, numar nou, nu la prelungirea actualului numar/abonament. Nu pot sa trec de "Continua", tot apas butonul si nu se intampla nimic. Clar e ceva in neregula ori cu site-ul, ori cu produsul, poate ca sunt mai multe comenzi simultan.
la 12-10-2025 07:45 AM
Am primit acum iarasi un mail la ultima comanda data ,sa platesc in doua ore altfel va fi anulata ,cand apas sa fac plata apare aceasta eroare din poza
la 12-10-2025 08:26 AM
Salutare!
Ai încercat și din alt browser. Poți încerca să ștergi cookie-urile sau din modul icongnito (privat).
la 12-10-2025 08:30 AM
Am incercat din mai multe browsere precum si din aplicatie dar problema persista,comanda se plaseaza dar imi da eroare cand apas plateste.
12-10-2025 08:38 AM - editat 12-10-2025 08:39 AM
Atunci lasă comanda sa se anuleze și încerci după sa reiei procesul.
Mâine îi poți contacta atât prin chatul de pe site cat și la 300 sau magazinonline@orange.ro după ora 10:00.
la 12-10-2025 08:53 AM
Exact asta am facut,am doua comenzi anulate ,una aseara si una astazi.
la 12-10-2025 08:34 AM
Salutare!
Poate fi o eroare de la ei, am mai pățit și eu în trecut.
Încearcă mâine din nou, după orele 9.00-10.00 și dacă nu reușești încearcă să îi contactezi pe cei de la Magazinul online din aplicație, dacă te întreabă dacă și nevoie de ajutor sau le scrii la adresa magazinonline@orange.ro. Să le scrii poți s-o faci și acum și le atașezi și poze, ca să vadă despre ce este vorba.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor