Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaA de către Community Manager
  • 22641 Vizualizări
  • 20 răspunsuri
  • 13 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 3637 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

cos magazin online

Aveam un telefon lasat in cos sa vad ce reducere se da la punctele oty. Dupa 10 zile accesez iar aplicatia si imi da eroare la incarcarea cosului de cumparaturi. A mai patit careva?

Viocat de către Senior certificat
  • 837 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Problema la prelungirea abonamentului

Salutare! Am facut o prelungire telefonica pentru doua abonamente, cu doua telefoane. Astazi mi-a adus curierul doar 1 telefon si un singur contract. Am sunat la serv clienti, iar dna din telefon mi-a transmis ca prelungirea a fost facuta pentru un s...

Gabi_Boldeanu de către Începător
  • 307 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! Comanda online neonorata

După ce plasez comanda , aștept 1 săptămână în care mi-se comunica CĂ ,COLETUL SE AFLA IN DEPOZITUL ORANGE ( după câteva zile în care nu a părăsit depozitul in loc sa fie pe drum spre destinatar ) ca sa primesc mail că , COMANDA SA ANULAT ! MULTUMESC...

VladRadu de către Începător
  • 543 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Nu imi apare reducerea COOL80 pentru galaxy a55 în rate

Bună ziua. De câteva zile încerc într-una sa iau un galaxy a55 în rate, doar ca la logare în contul meu nu mi apare reducerea COOL80 pentru respectivul telefon. Nici în coșul de cumpărături nu se recunoaște voucherul. Scrie ca nu se poate aplica. Am ...

ValeriuV de către Începător
  • 671 Vizualizări
  • 9 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Orange anuleaza comanda platita fara acordul meu

Serviciul clientii deplorabilAm vorbit de 4 ori, dupa lungi asteptari, nu au trimis vreun raspuns pe mail sau SMS si au anulat o comanda platita pe motiv ca am refuzat livrareaCargus nu m-a contactat niciun moment pentru livrare si au returnat produs...

Soluționat! Unde pot reclama o situatie anume sau un angajat/companie?

Sunt intr-o situatie mai dubioasa si as dori sa stiu unde se pot depunde plangeri asupra angajatilor Orange sau chiar asupra companiei Orange sau a altor companii.Pe data de 13/08/2024 am facut o comanda de pe site-ul Orange, cu livrare in Bucuresti,...

FaneBeleaua de către Începător
  • 591 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! Contact Magazin Online

De ce singura metoda de a contacta pe cineva care se ocupa de Magazinul Online este prin mail? De ce nu se pot rezolva probleme ce tin de magazin cu operatorii din call center? Stie cineva ca acea casuta de mail nu poate primi mesaje?

DenisaD de către Începător
  • 9895 Vizualizări
  • 13 răspunsuri
  • 2 aprecieri