anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu cumpărați nimic din webshop-ul Orange!

David5
Începător

Recent am achiziționat un iPhone 13 Pro, iar telefonul a sosit defect din start. Fiind în garanție, l-am trimis la service. După 17 zile mi l-au trimis înapoi fără să fie reparat, iar pentru că în acel moment nu mai funcționa deloc, am solicitat rambursarea banilor. Telefonul a fost ridicat, însă banii nu au ajuns nici până acum. De aproape trei luni nu mai am telefon

2 Răspunsuri 2

DanielaH
Moderator

David, ne poți oferi, te rog, numărul comenzii și codul de abonat? Putem ruga și noi colegii să verifice care este statusul returului.

IMG_1163.jpeg

IMG_1164.jpegmult noroc! (

Cred că colegii dumneavoastră sunt deja la curent cu acest caz, așa că nu îmi fac griji. În speranța unui răspuns, poate voi reveni anul viitor.)