la 09-12-2025 03:45 PM
Recent am achiziționat un iPhone 13 Pro, iar telefonul a sosit defect din start. Fiind în garanție, l-am trimis la service. După 17 zile mi l-au trimis înapoi fără să fie reparat, iar pentru că în acel moment nu mai funcționa deloc, am solicitat rambursarea banilor. Telefonul a fost ridicat, însă banii nu au ajuns nici până acum. De aproape trei luni nu mai am telefon
la 09-12-2025 03:53 PM
David, ne poți oferi, te rog, numărul comenzii și codul de abonat? Putem ruga și noi colegii să verifice care este statusul returului.
la 09-12-2025 04:03 PM
mult noroc! (
Cred că colegii dumneavoastră sunt deja la curent cu acest caz, așa că nu îmi fac griji. În speranța unui răspuns, poate voi reveni anul viitor.)
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor