Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaA de către Community Manager
  • 22564 Vizualizări
  • 20 răspunsuri
  • 13 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 3594 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Buna vreau sa fac o reclamație către Orange online

Am luat un telefon recoditonat na mers de la început a fost trimis la reparație cei de acolo mi-a spus că nu se mai poate repara avenit telefonul înapoi am vorbit cu cei de la Orange online și nici acum nu sa rezolvat plătesc abonamentul degeaba 

Cipri2 de către Începător
  • 242 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Laptop in rate pe factura orange

Bună, aș vrea să știu dacă se mai poate cumpăra laptop în rate pe factura. Și dacă se poate comanda online. multumesc 

GabrielC7 de către Junior
  • 293 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Comanda cu puncte thank you fara ca produsele sa ajunga la mine

Buna ziua!Acum o saptamana am utilizat punctele thank you online  pentru achizitia unu cablu usb c si a unui incarcator de 25w samsung ramand ca o parte din suma totala sa o platesc cash. Produsele nu au ajuns la mine nici pana acum. Nici in lista de...

lazaris de către Începător
  • 118 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Mesaj care apare la cumpărarea în rate a unui telefon

Când încerc să cumpăr un telefon în rate prin prelungirea abonamentului, apare următorul mesaj și se blochează achiziția: ”ai atins valoarea maximă a ratei pentru achiziția produselor cu plata în rate pe factura Orange. Diferența se va găsi în avans,...

cata68 de către Junior
  • 550 Vizualizări
  • 16 răspunsuri
  • 7 aprecieri

cos magazin online

Aveam un telefon lasat in cos sa vad ce reducere se da la punctele oty. Dupa 10 zile accesez iar aplicatia si imi da eroare la incarcarea cosului de cumparaturi. A mai patit careva?

Viocat de către Senior certificat
  • 797 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Problema la prelungirea abonamentului

Salutare! Am facut o prelungire telefonica pentru doua abonamente, cu doua telefoane. Astazi mi-a adus curierul doar 1 telefon si un singur contract. Am sunat la serv clienti, iar dna din telefon mi-a transmis ca prelungirea a fost facuta pentru un s...

Gabi_Boldeanu de către Începător
  • 292 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! Comanda online neonorata

După ce plasez comanda , aștept 1 săptămână în care mi-se comunica CĂ ,COLETUL SE AFLA IN DEPOZITUL ORANGE ( după câteva zile în care nu a părăsit depozitul in loc sa fie pe drum spre destinatar ) ca sa primesc mail că , COMANDA SA ANULAT ! MULTUMESC...

VladRadu de către Începător
  • 493 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Nu imi apare reducerea COOL80 pentru galaxy a55 în rate

Bună ziua. De câteva zile încerc într-una sa iau un galaxy a55 în rate, doar ca la logare în contul meu nu mi apare reducerea COOL80 pentru respectivul telefon. Nici în coșul de cumpărături nu se recunoaște voucherul. Scrie ca nu se poate aplica. Am ...

ValeriuV de către Începător
  • 635 Vizualizări
  • 9 răspunsuri
  • 0 aprecieri