Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Nou în Magazinul Online Orange: Comparați cu ușurință telefoanele preferate

În Magazinul Online Orange puteți acum compara rapid și eficient până la 3 sau 4 telefoane simultan (în funcție de dimensiunea ecranului). Noua funcționalitate este disponibilă atât în pagina de categorie, cât și în pagina fiecărui produs. Pașii sun...

GeorgianaD_2-1749124019922.png GeorgianaD_3-1749124059080.jpeg GeorgianaD_4-1749124130993.jpeg
GeorgianaD de către Ex Moderator
  • 2624 Vizualizări
  • 17 răspunsuri
  • 35 aprecieri

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaA de către Ex Community Manager
  • 28121 Vizualizări
  • 25 răspunsuri
  • 14 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 6912 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Eroare vizualizare cos in MyOrange

Salutare, Am eroarea afisata in cosul din MyOrange, practic nu pot finaliza comanda.Am eroarea respectiva doar la cos, restul functioneaza ok.Nu vor banuti de la mine? 

DaniCJ de către Începător
  • 406 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Retur telefoane imposibil si oferta abonamente neacceptabila

Buna ziua,As dori sa fac o plangere legata de un retur la care ma chinui de o luna si jumatate sa il fac, dar echipa Orange nu coopereaza deloc, iar returul inca nu s-a efectuat.Situatia mea este urmatoarea: la inceput de septembrie, mai exact pe dat...

raulmaroiu19 de către Începător
  • 466 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 1 aprecieri

comandă cu punctele oty

bună seara! acum 10 zile am plasat 2 comenzi cu același produs de pe magazinul online, aveam aprox 280 puncte, primul colet a venit iar al doilea încă e în stadiul "confitmat". am vorbit cu un consultant orange si mi-a spus ca este o eroare de la pun...

Bogdan48 de către Începător
  • 468 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Probleme plasare comanda abonament

Am urmatoarea problema am dat comanda pentru prelungire abonament cu achizitie telefon rate dar dupa ce plasez comanda imi spune ca este in procesare dar nu ma lasa sa platesc avansul pentru telefon,cand apas plata imi spune ca a aparut o eroare. Dup...

ionpintilie777 de către Explorator
  • 1898 Vizualizări
  • 31 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Ce se intampla daca Orange nu iti anuleaza comanda

Salutare,Am anulat o comanda online imediat dupa ce am plasat-o si platit-o si ma chinui sa fie anulata in sistem - pur si simplu sistemul Orange nu are nici o treaba cu ceea ce trebuie sa faca - au trecut deja 14 zile si fiecare operator imi raspund...

madalinilie de către Începător
  • 741 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 0 aprecieri