Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Soluționat! Aflare nume curier

La statusul comenzii mele apare un awb, probabil pentru a verifica comanda direct pe site-ul curierului. Problema este că Orange a uitat sa precizeze si prin ce curier se livrează! :(((((((((((( Aveți idee cum aflu care este curierul direct din contu...

Simona7 de către Începător
  • 204 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Cel mai prost site posibil ! Rusine Orange!

Oamenii care au conceput site-ul orange, au grave probleme!!! Nu reusesti sa faci nimic, decat sa te trimita dintr-o parte in alta. Nici nu te poti porta, nici nu poti finaliza o comanda, nici nu poti cumpara un abonament, toate duc catre... lasa-ne ...

Radu1992 de către Junior entuziast
  • 216 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Prelungire abonament cu telefon in magazinul online

Buna! Acum o saptamana am incercat sa prelungesc abonamentul care expira in Mai 2023 si sa achizitionez in rate un telefon Samsung. Nu am reusit sa finalizez comanda, s-a blocat inainte sa platesc iar ulterior mi-a aparut mesajul ca nr meu de telefon...

CristinaO de către Începător
  • 216 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

MihaelaC de către Community Manager
  • 14665 Vizualizări
  • 17 răspunsuri
  • 9 aprecieri

Soluționat! Magazinul online merge foarte greu

Salutare. Știe cineva ce se întâmplă cu magazinul online? De câteva zile merge foarte greu. Incerc sa îmi prelungesc abonamentul + un nou telefon și după ce adaug in cos nu pot vizualiza coșul. Îmi spune că nu există nimic în cos. Mulțumesc 

EmmaP de către Junior
  • 451 Vizualizări
  • 13 răspunsuri
  • 7 aprecieri

Eroare comanda online

Buna ziua,Vreau sa plasez o comanda pe magazinul online dar primesc urmatorul mesaj:''Ne para rau, a intervenit o eroare.''  

Hegyi de către Începător
  • 314 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Comanda PS5 in magazinul online Orange - nelivrata

Hei. Cat dureaza o validare de comanda la Orange? Am comandat un PS5 in 17.08.22, am platit online cu cardul, am primit confirmarea dar cand verific statusul comenzii imi apare de o vesnicie deja "in curs de validare"...vreo speranta ceva? ANPC ?

CyrrusS de către Începător
  • 538 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 3 aprecieri