Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaC de către Community Manager
  • 20064 Vizualizări
  • 20 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 2507 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! returnare un produs din comanda cu voucher in magazinul online

Am comandat din orange online, mentionez ca am avut un voucher de reducere si unul dintre produse nu este pe nivelul asteptarilor mele. Se poate sa il returnez si sa primesc orice fel de varianta de bani inapoi fie ca este vorba de alt voucher sau b...

Corina_Marina de către Junior
  • 2728 Vizualizări
  • 18 răspunsuri
  • 8 aprecieri

Probleme site in magazinul online?

Oppo Reno 4 pro 5g apare in stoc dupa ce selectezi criteriul desi nu este in stoc, plus ca acum cateva zile dupa plasarea comenzii am primit mesaj de instiintare ca s-a anulat din motive tehnice.

Matt_1 de către Începător
  • 1398 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 7 aprecieri

Comanda online anulata fara motiv, imediat dupa plata cu cardul

Tocmai ce am facut o comanda si mi-a si fost anulata, ca niciodata. Bineinteles... motivul nu il stiu. Banii sunt retrasi, dar comanda ciuciu. Ce dumnezeu se intampla cu sistemele voastre si de ce a fost anulata comanda? Nu mai am curaj sa cumpar nic...

Anonim de către Neaplicabil
  • 2702 Vizualizări
  • 23 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Abonament nou online - ACTIVARE doar in shop fizic ?

Am cumparat un abonament nou online si mi-a venit prin posta un sim si o foaie de hartie pe care scrie ca se va activa simul la 2 ore maxim dupa ce il primesc sau din contul meu online - unde nu este listat decat numarul de prepay pe care il am.De as...

ldanicel de către Junior entuziast
  • 1326 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Rezervare produse online cu achiziție din Orange shop

Salut tuturor! Pornind de la topicul de aici, ne-am gandit să postăm un tutorial cu pașii necesari pentru situația în care doriți să faceți o rezervare a unui produs online cu ridicare dintr-un Orange shop. Această procedură este valabila doar pentru...

c0ae568ed111c38d_rezervare_online_harta_50.jpg 942a0e97e2e881b6_rezervare_online_verificare_stoc_50.jpg
MihaelaC de către Community Manager
  • 9739 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 11 aprecieri

Soluționat! Status comanda - "in procesare la curier"

Buna,Stie cineva ce poate insemna la o comanda online:"Status comandă: in procesare la curierLivrare estimata: în curs de validare"?A ajuns comanda la curier deja?Nu am primit deocamdata nici o estimare a datei de livrare sau AWB, desi a trecut mai m...

tudor_t1 de către Junior
  • 3020 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 3 aprecieri