la 16-11-2022 04:47 PM - editat ultima oară la 16-11-2022 06:09 PM de GeorgianaD
Salutare! Am pus si eu o comanda pentru un abonament si la status apare ca si anulata stie cineva ceva?
Gen ar trebuit sa astept pana o preiau ei sau trebuie sa o plasez din nou?
17-11-2022 07:01 AM - editat 17-11-2022 07:07 AM
Sigur indeplinesti toate conditiile de mai jos?
L.E: scrie foarte clar de vechime in T&C sub oferta.
16-11-2022 06:18 PM - editat 16-11-2022 06:23 PM
Salut S3rgiu,
Bine ai venit in Comunitate!
Ai dat comanda si de telefon cumva? Daca da, e posibil sa fie stoc epuizat la telefon si de aceea sa ti se fi anulat comanda.
Trebuie luata legatura cu cineva de la relatii clienti (300 / 0374 300 300) si vazut ce se intampla mai exact cu ea. Parerea mea e ca va trebui sa plasezi din nou comanda. Dar pentru asta, trebuie vazut in primul rand care a fost motivul pentru care a fost anulata. Daca motivul este stocul telefoanelor, n-are rost sa dai comanda din nou, decat atunci cand se va face actualizarea stocului. Altfel risti sa ti se anuleze din nou comanda.
la 16-11-2022 06:32 PM
Este comanda fara telefon, asta e problema
Am pus de 2 ori pentru un abonament si de fiecare data ii anulat, care e faza nu stiu
Contul este unul nou fara nici un numar
Ma gandesc ca la abonamente nu exista stoc, gen eu vreau pe cel de 15 euro redus la 7,5.
la 16-11-2022 08:02 PM
Foarte ciudat... Incearca sa iei legatura cu un consultant, poate iti da o idee, sau poate poti beneficia de oferta respectiva si telefonic.
la 17-11-2022 07:01 AM
Am luat legatura, si aparent abonamentul pe care il voiam este doar pentru clientii mai vechi de 18 luni.
Ciudat ca pe internet nicaieri nu oi afisat cum ca ar trebui sa ai vechime la ei
17-11-2022 07:01 AM - editat 17-11-2022 07:07 AM
Sigur indeplinesti toate conditiile de mai jos?
L.E: scrie foarte clar de vechime in T&C sub oferta.
la 17-11-2022 06:41 AM
Salutare!
Scrie-le de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Alegi de mai jos ,,Trimite-ne un mesaj" și selectezi apoi secțiunea cu Magazinul online, fiind logat în My Orange, bineînțeles.
Sau și mai bine, intră în magazinul online, pe un anumit produs și așteptă să se deschidă chatul lor (după ora 9) și poate prinzi pe cineva acolo să te ajute rapid. Sper să reușești!
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor