Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaC de către Community Manager
  • 20076 Vizualizări
  • 20 răspunsuri
  • 13 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 2511 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! Pot folosi voucher-ul buy back in magazinul online?

As vrea sa prelungesc un abonament din contul meu online si sa cumpar si un telefon. Pentru o reducere mai mare a telefonului as dori sa dau un telefon mai vechi la buyback (pt telefoane 5g se da un extra de 70 euro pe langa valoarea telefonului). Pr...

Smarty de către Junior entuziast
  • 2215 Vizualizări
  • 11 răspunsuri
  • 2 aprecieri

întârziere comanda online

Buna ziua!Mai are cineva probleme cu livrarea ?Am făcut o comanda, am și platit o parte cu cardul și încă nu am primit nici un detaliu legat de comanda, doar că e o eroare de sistem și altceva nu știu, au trecut aproape 2 săptămâni de atunci.

stagab de către Începător
  • 1027 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! Livrare telefon - Documente Curier

Salut!La livrarea unui telefon, cu prelungirea abonamentului, curierul a solicitat o parte din documentele din colet pentru a fi returnate catre Orange, cu semnatura in original.Vi s-a intamplat la fel?Multumesc!

adi642 de către Începător
  • 1071 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! Anulare comanda online cu status in validare

Buna ziua, tocmai am facut o comanda online pe care am gresit-o. Am selectat un abonament de 25 Euro, dar vroiam sa selectez unul de 15 euro. Acum orice om greseste, dar nu am nicaieri o optiune de anulare comanda. Statusul comenzii fiind inca in val...

LMR de către Începător
  • 1301 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 0 aprecieri

[Rezolvat] Probleme Magazin Online

Mai intampina cineva probleme la magazinul online? Daca incerc sa fac comanda nelogat merge, cand sunt logat ramane blocat si nu arata niciun produs in cos.

n_i_v de către Junior
  • 1418 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Unde gasesc fereastra “Asistenta magazin online”?

Ai nevoie de ajutor in plasarea comenzii?Discuta cu consultantii nostri in timp real, pe chat. Trebuie doar sa dai click pe fereastra “Asistenta magazin online”.Program: luni – sambata, intre 10:00 – 19:00.Nu gasesc fereastra ,,Asistenta magazin onli...

Simonna38 de către Începător
  • 3474 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Huawei P30 Pro la un preț ridicol de mic nu se lasă a fi cumpărat

Vulpea care nu ajunge la struguri spune că sunt acri sau... era prea frumos ca să fie adevărat Intru azi în contul meu Orange, varianta web și-mi sare în ochi la telefoane recomandate Huawei P30 Pro 128GB Dual SIM Breathing Crystal la prelungirea co...

de către Neaplicabil
  • 4627 Vizualizări
  • 23 răspunsuri
  • 2 aprecieri