anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu am primit email de confirmare a comenzii

null
Junior

Buna seara!

Ieri ,23 noiembrie ,am plasat comanda la ora 19 ,am primit sms cum ca a fost inregistrata comanda si email cu factura.Dupa aceea precizeaza ca o sa primesc un email de confirmare a comenzii,dar nici acum nu l-am primit si statutusul este inca la procesare. Ar trebui sa sun la 300 sau sa mai astept acel email?

 

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember

Salutare!

Poate dura mai mult acum, pentru că a fost Black Friday și probabil este o oarecare întârziere. Poți pune o întrebare, dar cred că de luni încolo sper să primești comanda.

Baftă!

Știți cum as putea sa vorbesc cu cineva în timp real nu cu un robot? 

DanielaH
Moderator

@null, a sosit comanda? E totul în regulă?