Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaA de către Community Manager
  • 23507 Vizualizări
  • 23 răspunsuri
  • 13 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 4040 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Status comanda online neschimbat

Pe data pe 22 mi-am prelungit abonamentul impreuna cu achiziționarea unui telefon . Statusul comenzii este acelasi din acea zi : “ in curs de procesare “ , iar livrarea era estimată pentru astazi . Am sunat in centrala dar nu am primit nici un rasp...

Aalina de către Junior
  • 2710 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Modificare abonament din magazinul online

Buna ziua. Am un abonament de 21 euro, a expirat contractul si vreau sa-l schimb pe un abonament de 15 euro, dar la magazinul online nu ma lasa. Cel mai mic abonament pe care il pot alege este de 20 euro. Am incercat si cu telefon in rate si fara, da...

Istii de către Junior
  • 2094 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 1 aprecieri

[Rezolvat] Comenzi online anulate imediat

Doresc sa imi folosesc punctele OTY pt achizitia unui accesoriu online. Toate comenzile lansate au fost anulate. Vad ca aceeasi problema este ridicata in comunitate de 10 luni de zile. Exista vreun interes sa o remediati sau valoarea din online a pun...

Camelia2022 de către Începător
  • 2464 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! Mai pot anula o comanda plasata in magazinul online?

Buna. Am plasat in seara asta o comanda online pentru o boxa Google Nest Mini, intre timp m-am razgandit deoarece am vazut ca boxa este in stoc la Altex la mine in oras, asa ca o sa merg sa o cumpar direct. Se mai poate anula comanda daca este in sta...

AndreIonut28 de către Junior
  • 3273 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! [Încheiat] Oferta S22ultra - cod reducere GALAXYS22

In headerul siteului orange.ro apare codul de reducere GALAXYS22 valabil pentru comenzile online.In orice varianta de comanda, pentru oricare dintre telefoanele aflate la precomanda codul apare ca inactiv.Care sunt conditiile care trebuiesc intrunite...

Dinocatisso de către Începător
  • 4504 Vizualizări
  • 9 răspunsuri
  • 2 aprecieri