anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am comandat ceva online in data de 11.23 si nu am primit niciun rapuns

Salut! Am comandat ceva online in data de 11.23 si nu am primit niciun rapuns, puteti sa ajutati?

6 Răspunsuri 6

arsradu
#StarMember

Buna Izabella,

Ai verificat statusul comenzii pe contul tau My Orange?

Daca nu, ai aici un link direct care ar trebui sa te duca acolo (dupa ce te loghezi).

Client Orange

Da, dar numai atat scrie in curs de procesare, si nu stiu cat timp trebuie sa astept

Nici eu n-as sti sa-ti spun exact cand ar putea sa se proceseze comanda. Depinde cate comenzi sunt de procesat, ce anume ti-ai comandat... S-ar putea sa mai dureze un pic.

Pentru un status mai actualizat, recomandarea mea ar fi sa iei legatura cu un consultant la numarul 300 (noi aici in Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine) si vezi daca au un status mai actualizat decat ceea ce poti vedea pe cont.

Daca inca nu a ajuns comanda, fie inca nu a plecat (cel mai probabil), fie sunt probleme la curier si o sa ajunga undeva pe saptamana viitoare.

Dar cel mai bine suna si intreaba. Pentru ca exista posibilitatea ca acel status de pe cont sa nu fie actualizat. 🙂 Acuma, nu stiu daca mai gasesti pe cineva la ora asta, dar luni ar trebui sa fie. Asta daca nu cumva iti face o surpriza curierul si ajunge maine. 🙂 Dar sansele cred ca sunt destul de mici.

Client Orange

Inteleg, asa scrie ca livrare estimate 28 noiembrie, dar numai de aceea am intrebat ca pana acum nici un mesaj nu am primit ca ce este cu comanda, dar multumesc raspunsul.

Cu placere! Sper sa ajunga luni in cazul asta, si sa te bucuri de ce ti-ai comandat! 🙂

Client Orange

Daca e vorba de un iphone din gama 14, mai ai de asteptat.

In magazinul online My Orange exista un chat. Poți pune o întrebare acolo mâine, noi in Comunitate suntem clienți Orange, ca și tine. Cum ți-a spus și @arsradu, ai putina răbdare până pe 28.

Baftă!