Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaA de către Community Manager
  • 22729 Vizualizări
  • 20 răspunsuri
  • 13 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 3676 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! Retur comanda online

Salutare,Se da următoarea speta: acum 2 săptămâni am achiziționat un S23+ 512Gb online, cu prelungire Smart 15 pe 2 ani.Plata telefonului a fost sparta după cum urmeaza: -125€ campanie Hot Summer, -aprox 1800 lei puncte OTY, diferența, aprox 1.400 le...

Chris_t de către Explorator
  • 1302 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Soluționat! Voucher HOT150 nu este eligibil

Buna, Doresc sa achizitionez un telefon iPhone 14 care apare cu o reducere de 150Euro, pentru prelungirea abonamentului. Cand adaug voucher-ul la comanda, imi zice ca nu este eligibil. In ce conditii se apica voucherul respectiv? Multumesc!

IM1 de către Începător
  • 1440 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Eroare la plasarea comenzii online

Buna ziua! De o ora ma chinuiesc sa plasez o comanda in magazinul online dar de fiecare data cand dau finalizare comanda intampin aceasta eroare. Oare de ce?(tin sa mentionez ca am un voucher pe care l-am aplicat asupra produselor)

Dariana de către Junior
  • 2026 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Rate oney

Am cumparat un PlayStation 5 in rate prin intermediul Oney fara sa folosesc un cont. Problema e ca nu am primit nici un mail de confirmare, insa prima rata mi-a fost trasa de pe card. Ce pot sa fac sa primesc si eu confirmare

Mrll27709 de către Începător
  • 1837 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Lipsa informatii smartwatch-uri Samsung magazinul online!..

Salut!Ma mai uit uneori prin magazinul online, in urma primirii vreunui mesaj, nu neaparat ca as avea nevoie de ceva, dar, de telefon stiu sigur ca nu am nevoie si am adunat niste puncte, astfel ca, am zis sa vad daca ma atrage ceva pe acolo... in ma...

Jay de către Campion certificat
  • 1843 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! Achizitionare telefon in rate

Buna, Ma lovesc de urmatoarea situatie, vreau sa achizitionez un nou telefon, insa, mi se cere un avans. Mai exact, doresc un iphone 14 pro/max, insa, mi se cere un avans de aproximativ 4000 RON. Ideea e ca in urma cu 2 ani, tot asa imi achizitionase...

DincaG de către Începător
  • 1424 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Precomanda online P60 Pro

Buna ziua, mă interesează să știu dacă cineva a făcut comanda sau precomanda la P60 Pro și dacă după caz, a ajuns sau încă nu. Am făcut o precomanda pe data de 18 Mai și până în momentul de față nu am nicio informație relevantă legata de aceasta coma...

lascufelix de către Junior
  • 1918 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Soluționat! Exista beneficii la aniversarea a 18 ani de abonament?

Recent am implinit 18 ani de cand am abonament. Din 2 in 2 ani achizitionez si un telefon la prelungire,insa observ ca de la prelungire la prelungire,parca nu mai sunt beneficiile alea de pe vremuri! Reducerea care se aplica unui telefon la abonament...

andylupescu de către Junior entuziast
  • 4665 Vizualizări
  • 14 răspunsuri
  • 8 aprecieri

Soluționat! Comanda anulata

Buna, trebuia să primesc o comanda din magazin online. tocmai am primit mesaj că comanda mea din magazin online Orange s-a anulat că nu m-a găsit curierul. imi mai primesc punctele înapoi că sa refac comanda? și în cat timp?

GabrielaV de către Începător
  • 1370 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 0 aprecieri