Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaC de către Community Manager
  • 19829 Vizualizări
  • 20 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 2403 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Status comanda "in validare"

Buna seara! Sambata seara am comandat acel abonament de 15€ care are o reducere de 50%. Problema este ca de atunci a trecut acea zi lucratoare si starea comenzii nu s-a schimbat fiind inca in validare. Cat poate dura aceasta validare? Nu am primit ni...

raduciudin de către Junior entuziast
  • 3053 Vizualizări
  • 20 răspunsuri
  • 8 aprecieri

Site nefunctional/ Eroare dupa scanarea buletinului

Mai primeste cineva eroarea din atasament? Dupa scanarea buletinului imi spune sa merg intr-un magazin fizic. Am discutat cu cei de la online si cica nu pot face nimic, decat sa ma transfere catre cei care se ocupa de ofertare. Aia de ofertare imi sp...

Radu1992 de către Junior entuziast
  • 3098 Vizualizări
  • 10 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Comanda anulata

Salut, long story short, aveam abonamentul expirat, am decis sa mi fac altul 8 euro  -> 15 euro, am ales un telefon, l am achitat partial, azi dimineata primesc mesaj ca a fost aprobata comanda si urmeaza sa fie livrata si faptul ca am un abonament p...

user_16425572 de către Junior
  • 2834 Vizualizări
  • 15 răspunsuri
  • 8 aprecieri

Soluționat! Cum pot cumpara un telefon in rate

Vreau sa stiu cum pot cumpara un telefon in rate, eu am cartela prepay orange de cativa ani si vreau sa trec la abonament, cum pot face asta? Multumesc frumos!

al3x1984 de către Începător
  • 980 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 2 aprecieri

[Rezolvat] eroare comenzi online

buna ziua ! intampin de 3 zile o problema la o comanda online a unui telefon , mai exact promotia xmas100 , cand vreau sa comand un telefon cu prelungire abonament si plata in rate imi apare mesajul ,, please waitt'' si nu pot plasa comanda.  ce se p...

alexandru84 de către Junior
  • 3715 Vizualizări
  • 11 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Adresa de livrare gresita

Bună ziua, am făcut o comanda de un telefon și a fost trimis la o adresa pe care nu am mai folosit-o de 20 de ani. Deși pe aplicație vad ambele adrese, as vrea sa o șterg pe cea veche.  cum fac sa îmi trimită coletul la adresa actuala? La Orange nu r...

CarmenFotea de către Începător
  • 1745 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 8 aprecieri

Comandă întârziata

De unde pot afla cand imi primesc produsul comandat online? Comanda am facut in 21.12.22 si azi e 28.12.22, nu am niciun răspuns si nu pot lua legătura cu nimeni.  La 300 sun noapte si zi, non-stop si nu răspunde nimeni. E jenant sa nu poti lua legăt...

Zsolt91 de către Începător
  • 972 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Termen de livrare comandă estimat bine depășit

Comandă aprobată și înregistrată în câteva secunde cu termenul de livrare estimat bine depășitAm primit un mesaj (SMS) prin care mi se transmitea că o comandă de-a mea (telefon cumpărat cu puncte Thank You + prelungire abonament) este aprobată și înr...

Sun de către Junior entuziast
  • 3959 Vizualizări
  • 17 răspunsuri
  • 7 aprecieri