anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme portare

Crisss123
Începător

De ce mi s-a respins cererea de portare? Si ce inseamna probleme flux portare?

4 Răspunsuri 4

FLo1
#StarMember

SAlut @Crisss123. Încearcă reluarea procesului din magazin online / portare. Posibil să fi greșit la seria SIMului sau chiar o eroare de aplicație. Deci o reîncercare poate rezolva problema. În caz contrar, poți contacta un consultant prin intermediul chat-ului Djingo (click aici), tastând ”transfer operator” în fereastra de chat.  

Pololică
#StarMember

Salutare! 

De obicei, datele de portare sunt:

  • Numărul de telefon (unul sau mai multe) 
  • Numele așa cum apare în documente
  • Numărul de abonat (dacă ești abonat) de unde pleci
  • Număr SIM (cele 16 cifre sau câte sunt pe fiecare cartelă)

Dacă una din astea este greșit, portarea se refuză. 

PS: doar titularul de contract poate cere portarea și deschiderea de servicii. Pe scurt: tu ești abonatul care pleacă de la vechiul furnizor, tot tu ești cel care face cererea de deschidere a noilor servicii pe numărul respectiv (indiferent ca ajung la prepaid sau abonament). 

Razvan
#StarMember

Salut! Este posibil să nu-ți fi dat acceptul la cererea de portare compania donoare, deoarece au apărut neclarități în cerere (erori de scriere a numelui, numărului, seriei sim, etc.)

DanielaH
Moderator

@Crisss123, ai reluat procesul de portare? S-a rezolvat situația?