la 27-05-2024 11:24 AM - editat ultima oară la 27-05-2024 12:11 PM de GeorgianaD
la 27-05-2024 12:09 PM
SAlut @Crisss123. Încearcă reluarea procesului din magazin online / portare. Posibil să fi greșit la seria SIMului sau chiar o eroare de aplicație. Deci o reîncercare poate rezolva problema. În caz contrar, poți contacta un consultant prin intermediul chat-ului Djingo (click aici), tastând ”transfer operator” în fereastra de chat.
la 27-05-2024 01:36 PM
Salutare!
De obicei, datele de portare sunt:
Dacă una din astea este greșit, portarea se refuză.
PS: doar titularul de contract poate cere portarea și deschiderea de servicii. Pe scurt: tu ești abonatul care pleacă de la vechiul furnizor, tot tu ești cel care face cererea de deschidere a noilor servicii pe numărul respectiv (indiferent ca ajung la prepaid sau abonament).
la 27-05-2024 01:56 PM
Salut! Este posibil să nu-ți fi dat acceptul la cererea de portare compania donoare, deoarece au apărut neclarități în cerere (erori de scriere a numelui, numărului, seriei sim, etc.)
la 28-05-2024 08:10 AM
@Crisss123, ai reluat procesul de portare? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor