anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot adăuga produse în coșul de cumpărături

Attila2012
Începător

Bună ziua, nu pot adăuga produse in cos, oare știe cineva rezolvarea?

11 Răspunsuri 11

FLo1
#StarMember

@Attila2012: Bun venit în Comunitatea Orange. Poți arăta un screen-shot cu ecranul care îl ai și menționezi că ”nu poți adăuga produse în coș”? Mai exact interesează dacă apare vreo eroare. Ai încercat logat sau nu? Încearcă nelogat cu datele contului să adaugi produse și dacă nu reușești atunci încearcă și cu alt browser de net.

Mulțumesc de răspuns, am incercat și de pe telefon din aplicație, browser, am incercat și de pe desktop și nu merge.

Screenshot_2024-06-27-15-03-26-06_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Contactează Orange și raportează problema.

Cușul nu se poate afișa, ok. Dar de adăugat un produs reușești? Conectat sau neconectat cu datele tale.

Conectat nu, deconectat da.

În acest caz, încercă fie un alt browser (de exemplu Opera) sau șterge cache și history din browser. Ar trebui să rezolve problema.

MCostel
Cunoscător

Salut,

Încearcă golirea memoria cache și ștergerea cookie-urilor din browser .

Jay
Campion certificat

Salut!

Despre ce produse este vorba?

Produsele care te interesează sunt pe stoc?

Dacă sunt și nu le poți adauga, ar putea sa fie o eroare a magazinului online, caz în care ar trebui facuta o sesizare la ei. 

Miha_Z
#StarMember

Buna @Attila2012 . Ai reusit sa comanzi ce doreai? 

Din păcate nu

Ai contactat Orange ?