Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaA de către Community Manager
  • 23016 Vizualizări
  • 22 răspunsuri
  • 13 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 3805 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Asistenta magazin online - misiune imposibilă

De joi tot încerc să plasez o comandă, însă îmi apare mesajul „Nu poti achizitiona produse in rate pana cand comenzile anterioare nu sunt finalizate !”. Am verificat în contul meu, ultima comandă este din 2020-04-28 09:40 Status comandă: aprobata, nu...

svetalex de către Maestru
  • 3175 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! Comanda on-line cu ridicarea din Orange shop-ul local

Salutari!Se mai pot face comenzi on-line cu ridicare din Orange shop pentru accesorii, sau ramane valabil doar pentru telefoane, abonamente, etc?Chiar nu vreau sa platesc degeaba 18 lei pentru curier, cand am 2 magazine mari si late in oras, si imi e...

maarika de către Începător
  • 980 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Spam mail cu anulare comanda

Am avut o comanda din shop-ul online, care a fost anulata deoarece nu m-a gasit curierul la adresa. Nu este asta problema.Dupa anulare, am primit email ca acea comanda a fost anulata. De atunci, am strans deja peste 50 de email-uri cu acelasi mesaj, ...

SerbanM de către Începător
  • 841 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 0 aprecieri

De ce nu pot finaliza comanda?

Ma chinui sa comand un telefon și abonament și îmi spune ca nu corespunde adresa cu codul Postal dar am încărcat buletinulOare de ce?

Floringam08 de către Începător
  • 1504 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Eroare comanda online - mi s-a sters voucherul

Salut , eram la finalizare comanda si am deschis alta pagina de web in care pusesem in cos alt telefon si ma uitam pe acolo la abonamente etc . Facand acest lucru mi s-a sters automat voucherul pe care l-am pus la prima comanda si bineinteles , ca nu...

poseidon11 de către Junior
  • 1596 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 1 aprecieri