anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ofertă online portare, care nu e on-line de fapt și te descurajează la telefon

Alcaz009
Junior entuziast

Salut,

Mă interesează oferta online de portare la Orange, abonament fun11 la 5.5 euro pe 24 de luni, cu 5G si internet nelimitat.  Am zis că încep procesul, ofertă doar online iar când apeși butonul Alege te duce la formularul de contact,  să completezi nr de telefon să te suna ei.  

Așa am și facut iar după două zile m-a sunat o doamnă. Am povestit ce doresc și ea a început să-mi povestească că oferta asta  și  contractul este de fapt pentru servicii Orange Communications care e de fapt Telekom și dacă doresc această ofertă o să am contract cu Orange Communications și o să am  servicii și semnal și internet totul Telekom care este mult mai slab si prost etc.

Am zis că mai aștept mă mai gândesc,  despre următorii pași pentru oferta on-line de migrare nici nu am apucat să întreb . 

 

Există așa ceva? Că Orange vinde servicii pe orange.ro și  de fapt contractul este cu Orange Communications și oferă servicii tip Telekom???

 

Eu așa staim cã nu a preluat rețeaua mobilă telekom doar cea fixă.  Atunci cum poate vinde servicii telekom in numele orange?

 

Vă rog să ma ajutați cu clarificări. 

Chiar as dori sa portez de la cartela vodafone la orange fun 11 dar numai daca prind aceasta ofertă  de 50% reducere si numai dacă serviciile si reteaua va fi orange, nu Telekom.

 

De asemenea vreau să intreb daca există vreo diferență la oferta online dacă portarea se face de pe cartela nu abonament. Deoarece acolo asa scrie sa portezi abonamentul din altă rețea la Orange. Menționez că nu doresc telefon, doar abonamentul. 

Doamna la telefon spunea despre acest aspect că nu are importanță daca e abonament sau cartelă dacă vreau fără telefon.

 

Mulțumesc în avans pentru informații!

Update: (între timp a schimbat oferta la 20% reducere,  nesimțiții,  deși oferta era valabilă până în 15 iunie, cea de 50% reducere la portare. Oricum întrebările mele rămân valabile. Ms)

7 Răspunsuri 7

Razvan
#StarMember

Salut! Portarea de servicii mobile se face exclusiv pe OROC. Vei beneficia de apel Volte prin 4G, Vo-wifi și 5G. Diferența între ORO și OROC este accesul peioritar în rețea, acces 5G pe noile telefoane care nu au implementat încă un update, de exemplu samsung S23 si acces la nr scurte cu suprataxa. Sună la 0219890 si beneficiază de oferta fun 11 la 5,5 euro/lună. 

Alcaz009
Junior entuziast

Buna, imi poti da detalii te ro?

 

Ce înseamnă access prioritar in retea te rog?  

Voi folosi reteaua orange sau telekom?

5G va merge pe s23, (momentan merge 5G cu un ab. Yoxo cu acest telefon )

 

Mersi!

Vei folosi rețeaua Orange, însă OROC este o rețea virtuală MNVO, accesul il au proprii abonați orange, să zicem că antena este full, exceptând un loc liber, prioritar acces în apel are abonatul ORO în detrimentul OROC.

Pe S23 nu funcționează, momentan, rețeaua 5G OROC. 

Alcaz009
Junior entuziast

Deci practic dacă vreau să folosesc rețeaua "normală" orange, nu mvno, sigura soluție e contract cu orange romania cu abonament nou, număr nou (Sau prepay ori yoxo), corect?

De ce nu se poate porta in orange romania oare? Este legal acest lucru?

Nu am auzit de astfel de schimbări,  nici că oroc este mvno peste orange romania.

 Mersi!

Razvan
#StarMember

Deocamdată oferta online este disponibilă doar abonaților ORO, însă OROC primește la portare și alți abonați. Poți să treci de pe Yoxo pe prepay și la urmatoarea campanie online cu 50% reducere abonament treci direct pe ORO. 

Alcaz009
Junior entuziast

Dacă mă loghez pe site apare oferta pentru abonament nou fara telefon dar nu scrie daca va fi cu oro sau oroc.

 

Are și un bug sau greșeală site-ul,  apare fun 15 cu 50% reducere 24 de luni dar cand aleg abonamentul, pe pagina urmatoare apare doar 50% reducere primele 12 luni. Vezi poze. 

Iar oferta de migrare de pe prepay nu imi apare ca nu am prepay, doar yoxo.

 

Razvan
#StarMember

Treci de pe yoxo pe prepay și apoi migrezi de la prepay la abonament, sunând la 0219890.

Abonament nou se face direct pe ORO.