Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaA de către Community Manager
  • 22966 Vizualizări
  • 20 răspunsuri
  • 13 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 3781 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! termen livrare pe weekend

Salut! Am comandat un telefon pe 11, de BF, mi s-a spus ca ajunge miercuri. Este vreo sansa sa ajunga maine, luni 14? Vad ca Fan curier lucreaza si azi, duminica. Nu de alta, dar luni seara plec in vacanta si tare ce mi-ar prinde bine.

drumetu71 de către Junior
  • 2397 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Comanda online, comanda anulată, refacere comanda

O fi de la cutremurul de azi dimineața , o fi Mercur retrograd , nu știu , dar sa va zic și eu “pațania” mea , care odată finalizată, m-am crucit cum de pot unii sa aibă atâta ghinion. Pe la orele 2 pm, entuziasmat ca nevasta-mea schimba “religia” și...

TheSpecialist de către Maestru
  • 3525 Vizualizări
  • 12 răspunsuri
  • 24 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Site-ul Orange picat

De ieri seară, site-ul Orange este picat, se lucrează sau este o problemă cu ip-ul? M-am conectat de pe date mobile și wireless. Nu a mai fost picat atâtea ore de mult timp. 

Screenshot_20221023-095636.png
Razvan de către #StarMember
  • 2340 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! [Încheiat] Pana cand este valabila oferta OCTOMBRIE100?

Cei de la suport mi-au spus ca nu mai este valabila, dar pe site inca apare si o poti adauga in cos. Din 10 intrebari, 10 raspunsuri diferite, Nimeni nu stie nimic in compania asta, nimic nu este transparent. Incerc de o saptamana sa finalizez o coma...

paul11 de către Junior
  • 6453 Vizualizări
  • 12 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Achizitie telefon in rate cu prelungire abonament

Salut!Am incercat sa cumpar un telefon online (S21 FE 128Gb) cu prelungirea abonamentului si plata in rate dar cand incerc sa merg mai departe primesc erorile din poza. O persoana de la serviciul clienti mi-a spus ca trebuie sa-mi platesc restul rate...

Tudor1 de către Începător
  • 3376 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Asistenta magazin online - misiune imposibilă

De joi tot încerc să plasez o comandă, însă îmi apare mesajul „Nu poti achizitiona produse in rate pana cand comenzile anterioare nu sunt finalizate !”. Am verificat în contul meu, ultima comandă este din 2020-04-28 09:40 Status comandă: aprobata, nu...

svetalex de către Maestru
  • 3167 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 5 aprecieri