Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaC de către Community Manager
  • 20120 Vizualizări
  • 20 răspunsuri
  • 13 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 2538 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

[Rezolvat] Eroare comenzi online

Am o problema cand incerc sa plasez o comanda online. Primesc eroarea asta: "Nu poti achizitiona produse in rate pana cand comenzile anterioare nu sunt finalizate !". Am cautat aici si am inteles ca are legatura cu comenzile anterioare nefinalizate. ...

danielmr de către Junior
  • 2270 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Despre magazin online - nu mai pot lua telefon in rate

Am discutat cu reprezentanti de la orange in legatura prelungirea unui abonament, mi-au spus ca nu mai pot lua telefon in rate ceea ce este imposibil in ziua de azi, am patru abonamente mobile, 1 abonament internet si + tv. Sunt client orange de foar...

Florin_cuc de către Începător
  • 1105 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Comanda online greșită - lipsă ceas la huawei nova 9

Bună seara,Am primit comanda iar pe site apărea la huawei nova 9 se ca se primește și un ceas, unde este??? A fost doar o păcăleală?? Am fost pe punctul de a refuza serviciile voastre dar obs ca în continuare nu va respectați. Va rog frumos sa îmi da...

Culica_Mihaela de către Începător
  • 1151 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! De ce nu mai exista pe site modelul OPPO Find X5 Pro?

Salutare, Stie cineva unde a disparut modelul OPPO Find X5 Pro din magazinul online?Acum 3 zile ma uitam la el si se putea face precomanda si tot atunci am trimis un mail catre Orange sa intreb ceva despre promotie pentru ca nu era mentionat pe site....

RafaHelper de către #StarMember
  • 2000 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 4 aprecieri