Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaC de către Community Manager
  • 19564 Vizualizări
  • 20 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 2274 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! De ce nu mai exista pe site modelul OPPO Find X5 Pro?

Salutare, Stie cineva unde a disparut modelul OPPO Find X5 Pro din magazinul online?Acum 3 zile ma uitam la el si se putea face precomanda si tot atunci am trimis un mail catre Orange sa intreb ceva despre promotie pentru ca nu era mentionat pe site....

RafaHelper de către #StarMember
  • 1875 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Statusul comenzii online se misca invers

Am o comanda la un 13 Pro Max - pana astazi avea statusul 'aprobata'. Acum si-a schimbat statusul inapoi la 'in procesare'.Conform acestei pagini asta este ordinea : In procesare > Validare -> Aprobata -> La curier -> Livratahttps://www.orange.ro/hel...

hdsi de către Junior entuziast
  • 2984 Vizualizări
  • 27 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Status comanda online neschimbat

Pe data pe 22 mi-am prelungit abonamentul impreuna cu achiziționarea unui telefon . Statusul comenzii este acelasi din acea zi : “ in curs de procesare “ , iar livrarea era estimată pentru astazi . Am sunat in centrala dar nu am primit nici un rasp...

Aalina de către Junior
  • 1709 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Modificare abonament din magazinul online

Buna ziua. Am un abonament de 21 euro, a expirat contractul si vreau sa-l schimb pe un abonament de 15 euro, dar la magazinul online nu ma lasa. Cel mai mic abonament pe care il pot alege este de 20 euro. Am incercat si cu telefon in rate si fara, da...

Istii de către Junior
  • 1356 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 1 aprecieri

[Rezolvat] Comenzi online anulate imediat

Doresc sa imi folosesc punctele OTY pt achizitia unui accesoriu online. Toate comenzile lansate au fost anulate. Vad ca aceeasi problema este ridicata in comunitate de 10 luni de zile. Exista vreun interes sa o remediati sau valoarea din online a pun...

Camelia2022 de către Începător
  • 1527 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 0 aprecieri