Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaC de către Community Manager
  • 20171 Vizualizări
  • 20 răspunsuri
  • 13 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 2563 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! [Încheiat] Oferta S22ultra - cod reducere GALAXYS22

In headerul siteului orange.ro apare codul de reducere GALAXYS22 valabil pentru comenzile online.In orice varianta de comanda, pentru oricare dintre telefoanele aflate la precomanda codul apare ca inactiv.Care sunt conditiile care trebuiesc intrunite...

Dinocatisso de către Începător
  • 3030 Vizualizări
  • 9 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Comanda online anulata imediat dupa plata cu cardul

Salutari tuturor .Am facut o comanda online , prelungire abonament care este in afara perioadei contractuale cu livrare gratuita prin curier .Selectat un Iphone 12 , modificat abonamentul de la 14 la 15 euro , adaugat punctele Thank You de vreo 102 e...

DaniCJ de către Începător
  • 1422 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! Daca am apăsat pe butonul cumpara produsul a foat cumpărat ?

Am apăsat din greseala pe butonul cumpara al unui smartphone la abonament si nu m-a dus la fereastra de total si plasarea comenzii. Am fost redirecționat in fereastra de intrare in magazinul online . COMANDA A FOST PLASATA SAU A FOST O EROARE?

Stefan356 de către Junior
  • 590 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! Schimbare punct de ridicare sau anulare comanda online

Am comandat un telefon si nu pot sa il ridic fara titular. Titularul e in alt oras . Ca sa anulez comanda si sa fac alta cred ca trebuie sa astept destul de mult . Stiti cumva daca pot schimba doar punctul de ridicare in alt oras?

Denisa2603 de către Începător
  • 767 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 3 aprecieri