anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Comanda online nu se actualizeaza

George252
Junior
  • Salut,am dat comanda de un S20 FE recondiționat la prelungire de abonament,comanda am făcut-o pe 22 pe la ora 18,când mi ar putea venii comanda sau cât trebuie sa mai aștept.
  • Mulțumesc de răspunsuri.
4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Da un telefon la 300/0374 300 300 si cere un status atualizat al comenzii. Alternativ, poti sa trimiti si un email la magazinonline@orange.ro.

De asemenea, daca s-a emis un AWB, cere sa ti-l dea si tie. In felul asta, poti urmari statusul comenzii direct pe site-ul curierului.

Client Orange

delfinas
#StarMember

George, in  varianta desktop a My Orange, daca apesi in coltul din dreapta sus, unde apare contul/numarul tau, ti se deschide un meniu in care vei gasi "Comenzile mele" si ar trebui sa vezi statutul comenzii tale.

DanielaH
Moderator

George, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Da s-a rezolvat,comanda a ajuns,doar trebuia sa mai aștept puțin,eram nerăbdător sa vina,totul bine.