la 18-11-2022 12:36 PM
Buna,
Cum se poate intra in legatura cu un oiperator uman ORANGE ???
18-11-2022 12:44 PM - editat 17-02-2023 05:07 PM
Salut,
Bine ai venit in Comunitate!
Prin apel la 300 (din Orange) / 0374 300 300 (din orice retea), +40 374 300 300 (apelabil international), sau pe chat-ul Djingo (ceri "transfer operator").
In cazul apelurilor, daca esti pe prepaid si suni la 300, poti accesa ramurile (1) 5 2 0 pentru acces rapid. Pe abonament nu stiu cum e, dar banuiesc ca se poate si acolo. Daca ai interfata vocala, incearca sa ceri "transfer la operator".
18-11-2022 12:44 PM - editat 17-02-2023 05:07 PM
Salut,
Bine ai venit in Comunitate!
Prin apel la 300 (din Orange) / 0374 300 300 (din orice retea), +40 374 300 300 (apelabil international), sau pe chat-ul Djingo (ceri "transfer operator").
In cazul apelurilor, daca esti pe prepaid si suni la 300, poti accesa ramurile (1) 5 2 0 pentru acces rapid. Pe abonament nu stiu cum e, dar banuiesc ca se poate si acolo. Daca ai interfata vocala, incearca sa ceri "transfer la operator".
la 17-02-2023 01:35 PM
Buna ziua. Aceeasi problema o am si eu: incerc (in roaming non UE) sa intru in legatura cu un operator uman si Gia ma tot invarte in cerc si nu ajung la unul. Am incercat cu 1520, nu ia decat 1, apoi din tot ce spune nu exista o ramura 5, si nimic cu 0. Am 5 incercat de peste 5 minute si minutul e 1,7 € cu Romania. Nu inteleg pentru ce au facut asta, e chin, si ustura la buzunare clientul in nevoie.
17-02-2023 01:49 PM - editat 17-02-2023 01:50 PM
Salut,
1 e doar prima data. In mod normal, ai nevoie de 5-2-0, si asta doar pentru prepay. La abonament, poti incerca 1-1-1-0 (indiferent de ce spune robotul).
Pentru apel din roaming, numarul este +40 374 300 300.
De asemenea, daca esti client Orange Romania (nu Telekom Fix) ai mai sus si chat-ul Djingo. In cazul asta, pentru trasnfer la operator, trebuie sa scrii "transfer operator". Ai incercat si varianta asta?
la 17-02-2023 01:54 PM
Am abonament de 20 de ani la Orange. Si da, apas pe "Discuta cu Djingo" si nu se intampla nimic. Am sa incerc si cu 1-1-1-0 o data, poate merge. Sunt pus intro situatie delicata si trebuie sa rezolv rapid.
la 17-02-2023 02:03 PM
Salut,
Dupa ce dai click pe "Incepe discutia cu Djingo", trebuie sa scrii: "transfer operator".
Ai un screenshot mai jos.
la 17-02-2023 02:05 PM
Am intrat pe Messenger din aplicatie acum, nu pe site. Acum astept operatorul liber.
la 17-02-2023 03:01 PM
Se pare ca am de asteptat un operator. Iar cu 1-1-1-0 nu merge, nu ajung sa pronunte 0 niciodata .1-1-1 e ok, dar apoi zice de 9, sa ma intorc in meniul principal.
la 02-09-2025 12:35 PM
Din păcate numărul +40374300300 nu este întotdeauna o soluție. Eu am un abonament de telefon fix și internet preluat de la Telecom, dar am mobilul în altă rețea. Până luna trecută am plătit facturile prin Debit Direct, dar începând cu august această modalitate de plată nu mai funcționează. Încerc să aflu ce s-a întâmplat și cum se poate rezolva, dar opțiunile active în MyOrange sau apelând numărul acesta de contact nu-mi permit sa adresez această problemă. Plus ca nu primesc niciodată factura digitala. Am încercat sa intru in contact cu un operator sau sa trimit o sesizare pe mail, pare sa fie imposibil. Am fost și în Orange Shop, dar “politica” nu le permite sa acceseze/rezolve acest tip de probleme. După părerea mea relația cu clienții a firmei Orange a devenit execrabilă în ultimul timp. Nu-mi rămâne decât să reziliez contractul. În fond sunt și alți provideri pe piața.
la 02-09-2025 01:29 PM
Salut! Bun venit în Comunitate!
Poți plăti factura chiar din My Orange. Deasemenea, poți lua legătura cu colegii noștri tot din aplicația My Orange folosind chat-ul din secțiunea: Altele > Contact și feedback > Scrie-ne.
la 02-09-2025 02:18 PM
Răspuns inutil tipic Orange. Eu întreb cum să re-activez plata prin Debit Direct, ca să nu mai am grija termenelor de plată, și răspunsul este “plătește factura prin My Orange”. Cum îmi rezolva asta problema? Plus că am încercat să accesez contul meu din My Orange cu codul de abonat din înștiințarea prin SMS (9 cifre) și mi s-a cerut un cod din 14 cifre. De unde să iau noul cod dacă Orange nu mi-a trimis nicio notificare? Să merg la ghicitoare?
la 17-02-2023 04:53 PM
Vă rog un Nr de tel serviciu clienți,apelabil din orice retea, pt persoanele care sunt ieșite din tara
la 17-02-2023 04:58 PM
@Hazota79, bun venit în Comunitate!
Ai răspunsul la întrebare în comentariul marcat ca soluție al acestui thread.
17-02-2023 05:06 PM - editat 17-02-2023 05:06 PM
Salut,
Numarul este cel de mai sus, in format international.
Concret: +40 374 300 300
Mult succes!
la 17-02-2023 05:54 PM
Dupa 6 apeluri la acel numar si o gramada de minute ascultand pe Gia, ...nu am reusit sa vorbesc cu un operator uman. Pe Djingo a scris cineva ca sesizarea mea e in lucru si voi primi raspuns in 3 zile...care se implinesc azi de fapt. Am trimis 3 sesizari si pe acel mail de contact, tot nimic. Au mare grija de clienti, mai ales la luat bani.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor