la 18-11-2022 12:36 PM
Buna,
Cum se poate intra in legatura cu un oiperator uman ORANGE ???
18-11-2022 12:44 PM - editat 17-02-2023 05:07 PM
Salut,
Bine ai venit in Comunitate!
Prin apel la 300 (din Orange) / 0374 300 300 (din orice retea), +40 374 300 300 (apelabil international), sau pe chat-ul Djingo (ceri "transfer operator").
In cazul apelurilor, daca esti pe prepaid si suni la 300, poti accesa ramurile (1) 5 2 0 pentru acces rapid. Pe abonament nu stiu cum e, dar banuiesc ca se poate si acolo. Daca ai interfata vocala, incearca sa ceri "transfer la operator".
18-11-2022 12:44 PM - editat 17-02-2023 05:07 PM
Salut,
Bine ai venit in Comunitate!
Prin apel la 300 (din Orange) / 0374 300 300 (din orice retea), +40 374 300 300 (apelabil international), sau pe chat-ul Djingo (ceri "transfer operator").
In cazul apelurilor, daca esti pe prepaid si suni la 300, poti accesa ramurile (1) 5 2 0 pentru acces rapid. Pe abonament nu stiu cum e, dar banuiesc ca se poate si acolo. Daca ai interfata vocala, incearca sa ceri "transfer la operator".
la 17-02-2023 01:35 PM
Buna ziua. Aceeasi problema o am si eu: incerc (in roaming non UE) sa intru in legatura cu un operator uman si Gia ma tot invarte in cerc si nu ajung la unul. Am incercat cu 1520, nu ia decat 1, apoi din tot ce spune nu exista o ramura 5, si nimic cu 0. Am 5 incercat de peste 5 minute si minutul e 1,7 € cu Romania. Nu inteleg pentru ce au facut asta, e chin, si ustura la buzunare clientul in nevoie.
17-02-2023 01:49 PM - editat 17-02-2023 01:50 PM
Salut,
1 e doar prima data. In mod normal, ai nevoie de 5-2-0, si asta doar pentru prepay. La abonament, poti incerca 1-1-1-0 (indiferent de ce spune robotul).
Pentru apel din roaming, numarul este +40 374 300 300.
De asemenea, daca esti client Orange Romania (nu Telekom Fix) ai mai sus si chat-ul Djingo. In cazul asta, pentru trasnfer la operator, trebuie sa scrii "transfer operator". Ai incercat si varianta asta?
la 17-02-2023 01:54 PM
Am abonament de 20 de ani la Orange. Si da, apas pe "Discuta cu Djingo" si nu se intampla nimic. Am sa incerc si cu 1-1-1-0 o data, poate merge. Sunt pus intro situatie delicata si trebuie sa rezolv rapid.
la 17-02-2023 02:03 PM
Salut,
Dupa ce dai click pe "Incepe discutia cu Djingo", trebuie sa scrii: "transfer operator".
Ai un screenshot mai jos.
la 17-02-2023 02:05 PM
Am intrat pe Messenger din aplicatie acum, nu pe site. Acum astept operatorul liber.
la 17-02-2023 03:01 PM
Se pare ca am de asteptat un operator. Iar cu 1-1-1-0 nu merge, nu ajung sa pronunte 0 niciodata .1-1-1 e ok, dar apoi zice de 9, sa ma intorc in meniul principal.
la 17-02-2023 04:53 PM
Vă rog un Nr de tel serviciu clienți,apelabil din orice retea, pt persoanele care sunt ieșite din tara
la 17-02-2023 04:58 PM
@Hazota79, bun venit în Comunitate!
Ai răspunsul la întrebare în comentariul marcat ca soluție al acestui thread.
17-02-2023 05:06 PM - editat 17-02-2023 05:06 PM
Salut,
Numarul este cel de mai sus, in format international.
Concret: +40 374 300 300
Mult succes!
la 17-02-2023 05:54 PM
Dupa 6 apeluri la acel numar si o gramada de minute ascultand pe Gia, ...nu am reusit sa vorbesc cu un operator uman. Pe Djingo a scris cineva ca sesizarea mea e in lucru si voi primi raspuns in 3 zile...care se implinesc azi de fapt. Am trimis 3 sesizari si pe acel mail de contact, tot nimic. Au mare grija de clienti, mai ales la luat bani.
la 17-02-2023 06:01 PM
Pe abonament nu stiu exact meniul. La prepay, l-am scris mai sus. Stiu ca 1-1-1-0 ar fi trebuit sa mearga. A mai fost mentionat si pe alte topicuri, si nu s-a plans nimeni ca nu ar merge... Mai poti incerca 1-3-2. Ar trebui sa fie pentru sesizari de nefunctionalitate a serviciilor. Din nou, se poate sa ma insel. Nu am abonament. Asta e doar din ce am putut sa vad pe aici prin comunitate.
Mai mult de atat, nu prea stiu cum as putea sa te ajut. Dar daca ai facut deja o sesizare, banuiesc ca inca se lucreaza la ea... Cateodata tinde sa dureze mai mult decat termenul oferit initial... 😞
Ideea e ca si daca ai reusi sa intri in legatura cu un consultant...s-ar putea sa primesti acelasi raspuns. Eventual cu ceva de genul: "am trimis spre urgentare". Ce inseamna asta...nu stiu. La mine nu s-a urgentat niciodata nimic, la nicio firma care mi-a promis ca a "trimis spre urgentare". Deci...da, poti incerca, daca vrei, dar sansele sunt sa primesti acelasi raspuns.
Daca consideri ca e o problema la care am putea sa te ajutam si noi, cei din Comunitate, care suntem in mare parte clienti, poti sa ne spui despre ce e vorba, si poate venim cu o alta idee. Altfel...doar pe canalele oficiale poti primi un raspuns concret si punctual la solicitarea ta.
la 17-02-2023 06:18 PM
Problema e ca nu am nicaieri in zona unde sunt o reprezentanta Orange, iar in tara revin abia peste 2 luni. Iar beleaua in care m-au bagat o sa ma usture in jur de 1000€, si de aia sunt panicat. Sunt mahnit sa vad ca multi altii au probleme cu ei, ceea ce nu e bine. Am avut incredere, dar m-am cam vindecat acum. Multumesc comunitatii de raspunsuri. O sa postez in ce fel s-a terminat saga asta.
la 17-02-2023 06:57 PM
😞 imi pare rau sa aud ca ai intampinat neplaceri.
Cat despre reprezentanta Orange, si daca ai avea vreun Orange....tara respectiva, nu te-ar putea ajuta. Ai nevoie de Orange Romania. Si nu stiu sa existe vreun Orange Shop (din nou, pentru Orange Romania) prin afara. Deci, si daca ai gasi un Orange Shop, nu te-ar putea ajuta.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor