YOXO
Tot ce ai nevoie să știi despre abonamentul tău digital, la preț minimal
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Nu îmi funcționează aplicația YOXO

Buna ziua! Mi.am achiziționat iPhone, și nu îmi funcționează aplicația YOXO. Am descărcat.o, mi.am băgat datele și m.am logat, doar ca nu îmi intra in meniul principal unde îmi apare cât trafic de date mai am și așa mai departe

Nicu20 de către Începător
  • 114 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Problemă retragere plată factură de 2 ori

Salutare, acum câteva zile m-am trezit cu un mesaj că nu s-a efectuat plata facturii yoxo. Am intrat în aplicație și arăta că neplatită ultima factură, am încercat să o plătesc din nou dar tot așa arăta. Am zis că au ceva probleme și se va rezolva. I...

Marcel-ot de către Începător
  • 165 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! yoxo in roaming non-see

Salutare!Am o intrebare la care nu reusesc sa primesc un raspuns clar. In situatia in care merg intr-o tara din afara SEE si am activ pe cont optiunea de Credit Numere cu tarife speciale, imi va merge telefonul?Trebuie sa activez Roaming-ul separat? ...

Andrei7777 de către Începător
  • 280 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 6 aprecieri

Ați întâmpinat probleme cu aplicația Yoxo?

Din cauza majorărilor făcute luna trecută și a faptului că inițial angajații Orange nu au vrut să negociem păstrarea aceluiași plan tarifar, am trecut toate abonamentele de pe numele mamei pe pre pay. Încă nu suntem deciși daca să păstrăm numerele la...

Miha_Z de către #StarMember
  • 689 Vizualizări
  • 13 răspunsuri
  • 16 aprecieri

YOXO sau cum suport-ul te paseaza dintr-o parte in alta.

Salutare,Recent am trecut de la un abonament Orange la YOXO pentru ca ofera varianta de 5G si care este mai ieftin.Problema este ca lipseste 5G-ul, care trebuie activat de cineva de la YOXO doar ca nu te poate ajuta nimeni.Pe pagina lor de contact: (...

theaztec de către Junior
  • 517 Vizualizări
  • 15 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! Numar temporar la portare in YOXO

O intrebare va rog: am un numar valabil pe cartela SIM Vodafone. Am solicitat portare in Orange in aplicatia YOXO + abonament nou YOXO. Am primit o cartela SIM noua, cu un numar temporar. Am activat noul abonament YOXO prin scanarea codului de bare d...

Sorin_ de către Junior
  • 480 Vizualizări
  • 9 răspunsuri
  • 11 aprecieri

Anulare Yoxo reactivare prepay

 Buna ziua,Nu reusesc sa anulez abonamentul YOXO si sa revin la prepay. Cand incerc sa fac asta imi apare mesajul ca trebuie sa achit facturile restante. In sectiunea facturi din aplicatia yoxo nu figurez cu nici o factura restanta. Mai mult de atat ...

21DFB09E-5119-4B29-AD1E-F68A1B60B34D.png 88B00A8D-5B4A-4650-AC4F-AD01AF19811C.png D4C36151-F064-4060-BE43-25EC022CD432.png
merwill1984 de către Junior
  • 294 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Abonament YOXO - fara service. (URGENT!)

Salut,Ieri trebuia sa mi se activeze abonamentul YOXO insa a intervenit o eroare. Am ramas fara semnal asa cum era precizat in “pasii pe care trebuie sa ii urmareresti” dupa care am restartat telefonul dar fara rezultat pozitiv. Am ramas toata ziua f...

7NEro de către Junior
  • 1462 Vizualizări
  • 27 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Nu mă pot conecta la contul YOXO

Buna ziu, nu mă pot conecta la contul YOXO! Sau când mă conectez imi arată ca și cum sunt client nou! Nu pot Adaugă acel număr de telefon pentru ca este Atașat unui cont deja

EmilZanfir de către Începător
  • 98 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! Nu pot accesa contul meu din aplicatia YOXO

Nu pot accesa contul meu din aplicatia YOXO .. nu pot vedea detalii referitoare la consum, etc ... Daca incerc o noua configurare imi spune ca am deja abonament .

ElizaPreda de către Începător
  • 768 Vizualizări
  • 9 răspunsuri
  • 0 aprecieri