YOXO
Tot ce ai nevoie să știi despre abonamentul tău digital, la preț minimal
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Soluționat! Portare de la Yoxo la alt operator

Bună ziua,Doresc portarea numărului Yoxo în altă rețea la abonament. Ce date trebuie să furnizez operatorului pentru reușita portării?Yoxo este considerat ca fiind abonament sau cartelă?Dacă este abonament, este corect să furnizez noului operator cod...

Nu beneficiez de 5G

Salutare tuturor! Am activat ieri gratuit opțiunea Yoxo cu 150 GB, dețin un telefon Xiaomi MI 10T Pro 5G și mă aflu în aria de acoperire 5G din Municipiul Bacău. Totuși, nu beneficiez de conexiune 5G. La Serviciul Clienți Orange nu m-au putut ajuta. ...

Adi_Constantin de către Junior entuziast
  • 212 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! yoxo issues

Buna ziua, Sunt un utilizator yoxo (3 numere), si de ceva vreme mi-am facut un abonament Orange Fix - fibra si TV. TV-ul, vreau sa il folosesc pe un stick mi, pentru a-l putea folosi in Germania. Necazul este ca dra care mi-a facut contractul nu a re...

aviatroll de către Junior
  • 1164 Vizualizări
  • 15 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! Ieșire din Orange Love și intrare în Yoxo

Salutare și Cristos a înviat!Aș vrea să îmi mut numărul actual de telefon pe YOXO. Mi-am instalat aplicația acum mai mult timp, m-am interesat de condiții și prețuri - suna foarte bine. Totuși, spunea că trebuie să fii în afara perioadei contractuale...

HexPAWS de către Junior
  • 502 Vizualizări
  • 11 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] YOXO aplicatie nefunctionala

Buna seara. Nu pot accesa aplicatia instalata pe telefon, dorind sa achit o extraoptiune internet. Aplicatia se deschide doar in interfata "vreau sa trec pe oferta yoxo" ca si cum as fi un client nou care doreste sa acceseze yoxo. Nu am acces nici ma...

EM2023 de către Junior
  • 534 Vizualizări
  • 15 răspunsuri
  • 0 aprecieri

YOXO m-a taxat de 3 ori pentru plata abonamentului

Salutare, vineri abonamentul meu a incercat sa se autoplateasca, dar a intampinat o problema asa ca am dat reincercare manual, long story short, am fost taxat de 3 ori suma necesara, am scris si pe messenger-ul din app dar fara noroc, nu raspunde nim...

Livra de către Junior entuziast
  • 384 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 1 aprecieri

[Rezolvat] Suspendare servicii, plata efectuata de 3 ori

Buna ziua, Dupa “amenintarile” primite prin intermediul chatului cum ca serviciile imi vor fi suspendate din data de 11 aprilie pentru neplata (mentionez ca plata s-a efectuat in data de 5 iar conform extrasului bancar a fost livrata catre orange pe ...

Soluționat! Vreau sa trec de pe abonament pe yoxo

Salutare!inca mai am obligație contractuala abonamentul meu,mai exact pana pe 25 mai 2023,și doresc sa trec pe yoxo? Pot trece imediat,sau tre sa aștept sa se termine abligatia contractuala? Și bineînțeles dacă se merita!

Mic ghid despre plăți pentru clienții YOXO

Salut! În cazul în care aveți probleme cu efectuarea plăților și ați ajuns în perioada de grație, iată câtiva pași care vă vor ajuta să fiți la zi cu plata: asigurați-vă că aveți bani suficienți pe cardul introdus în aplicația YOXO și că acesta este ...

DanielaH_1-1681212576575.jpeg DanielaH_2-1681212611608.jpeg DanielaH_3-1681212683103.jpeg
DanielaH de către Moderator
  • 375 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 9 aprecieri