anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Codul de Bare nu corespunde cu SIM-ul YOXO

Buna Seara ,Comunitate Orange.

Am facut un abonament YOXO, am parcurs pasii pentru deschiderea contractului,a fost in regula tot.

Problema a aparut si am ramas trist a fost cand nu am putut sa activez SIM-ul YOXO pentru ca am primit urmatoarea eroare cand am scanat pachetul. COD INTRODUS INCORECT

Codul nu corespunde cu cartela SIM.

Cine ma poate ajuta sau ce este de facut as fi foarte recunoscator,va rog frumos.

Am auzit lucruri foarte faine despre YOXO.

Mai jos atasez o captura de ecran sa vedeti despre ce este vorba.

Va multumesc frumos.

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

@ClaudiuGabriel2, poți, te rog, să reîncerci să scanezi codul de bare? Colegii ne-au transmis că acum ar trebui să meargă. Mulțumim.

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

vladut12am
Cunoscător certificat

Salutare!

Probabil că ai primit un SIM cu probleme.

Dacă nu ai reușit să îți activezi cartela SIM direct din aplicație, încearcă la un magazin Orange Shop.

Le ceri celor de acolo să-ți treacă numărul pe altă cartelă pe care ți-o vor da.

Succes!

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Yoxo e 100% digital. Din cate stiu, nu ai suport in magazin. Daca vrei SIM, trebuie comandat din aplicatie.

Eu mai degraba tind sa cred ca e fie o problema cu aplicatia, fie....codul introdus chiar e gresit. Nu s-a scanat cum trebuie.

@ClaudiuGabriel2 daca ai posibilitatea, incearca eventual sa introduci codul manual.

Client Orange

DanielaH
Moderator

Claudiu, putem verifica și noi situația ta cu colegii de la Yoxo. Adresa de e-mail folosită este aceeași cu cea cu care te-ai înregistrat în Comunitate? Dacă este alta, ne-o poți trimite în mesaj privat.

DanielaH
Moderator

@ClaudiuGabriel2, poți, te rog, să reîncerci să scanezi codul de bare? Colegii ne-au transmis că acum ar trebui să meargă. Mulțumim.

Buna Seara !

Am scanat din nou codul de bare si am reusit.Cartela SIM Yoxo a fost activata si m-am bucurat pentru ca a fost remediata aceasta situatie.In cele din urma va atasez cateva capturi de ecran drept dovada.

Va multumesc frumos Doamna @DanielaH  pentru Suport !

Multumesc si colegilor dvs.

Va doresc toate cele bune !

Cu mare plăcere! Ne bucurăm că s-a rezolvat.

Te mai așteptăm în Comunitate.

Buna seara, am si eu aceeasi problema cu simul yoxo. Adresa de email este aceeasi cu care m-am inregistrat in comunitate. Ma puteti ajuta si pe mine va rog? Multumesc frumos!

Am anulat comanda sim yoxo. Ignorati va rog postarea mea. 

@Adi72. îmi pare rău că nu ai avut răbdare până dimineață :(.

Suntem aici dacă mai ai nevoie de alte informații.

Buna ziua

Am si eu fix situatia cu codul de bare yoxo,aplicatia spune ca e introdus incorect,cum spun si cei care au scris aici...

Se poate remedia? Emailul este acelaşi

Multumesc,sper sa raspundeti

Salut! Bun venit în Comunitate!

Verificăm cu colegii și revenim.

PopasA001
Începător

Nu stiu daca am scris bine...la raspunsul dvs.pt.alt utilizator

@PopasA001, am transmis situația colegilor noștri care vor corecta eroarea apărută. Te rugăm să reiei procesul peste 2 ore. Mulțumim și te așteptăm să revii cu vești bune.

A mers,multumesc,dar cred ca multi ar renunta...daca intampina problema

Zi buna