anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mă pot conecta la aplicația yoxo

Bubunstr
Junior
 
16 Răspunsuri 16

delfinas
#StarMember

Bubunstr, bun venit in Comunitate!!!

Poti sa ne dai mai multe detalii? Ce se intampla, ce eroare primesti? Aplicatia e actualizata?

Aplicația este actualizata. Am șters aplicația din telefon și am reinstalat-o. 

Imi spune că : "Datele de autentificare sunt incorecte"

 

 

 

 

 

 

 

Înseamnă că ceva, emailul sau parolă, e incorect.

Este foarte corect tot. am schimbat și parola , și tot îmi spune același lucru.

Și să vreau să îmi fac cont nou, îmi spună că adresa de e-mail este asociata un unui cont Orange.

Am doar acest Nr. Yoxo în rețeaua Orange. 

Atunci s-ar putea să fie o problemă a sistemului. Incearca mâine, poate își revine...

Incerc de o săptămână

Mulțumesc 

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Bubunstr: Bun venit în Comunitate. Ai deja cont creat în Yoxo/MyOrange sau acum dorești să îți creezi unul? Ai abonament yoxo sau alt număr Orange? Dacă ai contul creat sar nu-l poți accesa ar fi util să ne detaliezi eroarea primită. Un screen-shot ar fi util în acest sens. 

DanielaH
Moderator

Salut, Bubunstr!

Vom ruga și noi colegii să verifice situația ta.

Îmi poți trimite, te rog, în mesaj privat numărul de telefn și adresa de e-mail cu care te înregistrezi în aplicație?

Mulțumesc.

Colegii au sugerat să încerci schimbarea parolei din contul Orange (logare de pe orange.ro) și eventual să încerci și varianta web.

Dacă nici din varianta web nu functionează, atunci te rugăm să revii cu captura de ecran (eroare app la logare în aplicația Yoxo + versiune web, versiune soft) + eroare web (dacă există vreuna).

Mulțumim și te așteptăm cu vești bune.

DanielaH
Moderator

@Bubunstr, s-a rezolvat situația?

Mihai4444444
Începător

Intampin aceeasi problema. Pe app imi spune  "Datele de autentificare sunt incorecte".  Dar folosesc exact aceleasi date sa ma autentific aici.

Am incercat inclusiv sa instalez aplicatia pe un telefon nou... in zadar.

(acum 2 ani-ish  am patit similar cu alt numar si singura solutie a fost sa ma portez in alta retea 😞 )

 

Salut, @Mihai4444444 ,

Ai reușit să te autentifici în aplicație? 

Mihai4444444
Începător

Nu. Aceeasi eroare. 😞

Ne dorim să verificăm și noi situația descrisă, iar pentru asta, te rugăm să ne trimiți în privat datele de contact asociate contului YOXO.