la 27-02-2023 08:29 PM
la 27-02-2023 08:43 PM
Bubunstr, bun venit in Comunitate!!!
Poti sa ne dai mai multe detalii? Ce se intampla, ce eroare primesti? Aplicatia e actualizata?
la 27-02-2023 11:32 PM
Aplicația este actualizata. Am șters aplicația din telefon și am reinstalat-o.
Imi spune că : "Datele de autentificare sunt incorecte"
la 27-02-2023 11:40 PM
Înseamnă că ceva, emailul sau parolă, e incorect.
la 27-02-2023 11:49 PM
Este foarte corect tot. am schimbat și parola , și tot îmi spune același lucru.
Și să vreau să îmi fac cont nou, îmi spună că adresa de e-mail este asociata un unui cont Orange.
Am doar acest Nr. Yoxo în rețeaua Orange.
la 28-02-2023 12:00 AM
Atunci s-ar putea să fie o problemă a sistemului. Incearca mâine, poate își revine...
la 28-02-2023 12:04 AM
Incerc de o săptămână
Mulțumesc
la 27-02-2023 09:59 PM
@Bubunstr: Bun venit în Comunitate. Ai deja cont creat în Yoxo/MyOrange sau acum dorești să îți creezi unul? Ai abonament yoxo sau alt număr Orange? Dacă ai contul creat sar nu-l poți accesa ar fi util să ne detaliezi eroarea primită. Un screen-shot ar fi util în acest sens.
la 28-02-2023 09:32 AM
Salut, Bubunstr!
Vom ruga și noi colegii să verifice situația ta.
Îmi poți trimite, te rog, în mesaj privat numărul de telefn și adresa de e-mail cu care te înregistrezi în aplicație?
Mulțumesc.
la 28-02-2023 01:31 PM
Colegii au sugerat să încerci schimbarea parolei din contul Orange (logare de pe orange.ro) și eventual să încerci și varianta web.
Dacă nici din varianta web nu functionează, atunci te rugăm să revii cu captura de ecran (eroare app la logare în aplicația Yoxo + versiune web, versiune soft) + eroare web (dacă există vreuna).
Mulțumim și te așteptăm cu vești bune.
la 01-03-2023 12:45 PM
@Bubunstr, s-a rezolvat situația?